24

2.2K 177 127
                                    

       Taehyung yavaşça bodrum kata doğru iniyordu. Bir yandan da korkuyordu. Arkadaşlarının söylediği şeyi istemiyordu. Sadece Jungkook'u özlemişti. Onu görmek istiyordu. Jungkook ona zorla bir şey yapmazdı, değil mi?

       Bodruma indiğinde arızalı ışıklar onu daha da gerdi. Işıklar gidip geliyordu ve karanlık olan bodrumu daha da geriyordu. Zaten bodrum havasız ve boğucuydu. Bu korku filminde gibi hissetmesine ve kendi adım seslerinden bile korkmasına sebep olabiliyordu.

    Büyük bodrum katın ortalarına doğru yürüdükten sonta eskimiş bir bankın üstünde oturan Jungkook'u gördü. Onun yanına yürüdü ve bankın diğer tarafına oturdu. Bodrumdaki tek ses bozuk ışıkların cızırtılarıydı.

     Bu sessizliği bozan kişi Jungkook olmuştu. "Bir süredir konuşmuyoruz. Nasılsın?" Taehyung gülümsedi ve Jungkook'un yüzünü inceledi. "İyi." Jungkook kafasını salladı. "Bende iyi."  Taehyung, Jungkook'un yüzünü incelemeye devam etti.

     "Ben hazır değilim. Hem daha sevgili bile değiliz. Ve benim arkadaşım izin vermiyor tamam mı? Evlenmeden olmazmış." Jungkook şaşkınca Taehyung'a bakmıştı. "Ne?"

      Taehyung iç çekti. "Olmaz ki! İkimizin de istemesi lazım. Ben istemiyorum." Jungkook'un pantolonunun önüne baktı. "Sende pek istiyor gibi durmuyorsun. En iyisi yapmayalım." Jungkook utandı ve eliyle pantolonunun önünü kapattı. "Ne diyorsun? Anlamıyorum." Kıpkırmızı olmuştu.

      Taehyung bi an dondu. Sonra cevapladı. "Şey diyorum işte... Sevişmeyelim." Jungkook'un gözleri kocaman oldu ve bu sefer elleriyle yüzünü kapadı. "Ne diyorsun ya?" Taehyung tekrar etti. "Sevişmeyelim diyorum." Jungkook utançla homurdandı. "Ne sevişmesi?"

     Taehyung yutkundu. "Sen beni buraya sevişmeye çağırmadın mı?" Jungkook dehşetle Taehyung'a döndü. "Ne? Hayır!" Taehyung şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı. "Ama..." Bu sefer elleriyle yüzünü kapatan Taehyung oldu. "Ama emojiler... Sonra bir anda bodruma çağırman..." Jungkook kafasını kaşıdı. "Şey... Onları bana Yoongi söyledi. Öyle bir şey istemiyoru-"

      Jungkook'un sözünü bölen, bodrumdaki karton tepesinin bir anda yıkılmasıydı. Arkasında ki Yoongi ve Jimin'de kabak gibi ortaya çıktılar. Taekook ikilisinin verdiği tek tepki Yoonmin ikilisine bakmakken karanlık bölgedeki ışıkların kendi kendine açılmasıyla iki kişi daha göz açılarına girdi. Jennie ve Jisoo...

SEVİŞMEYELİM TM MI?

PLATONİK / TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin