selam selam geçen bölüm açıklama yapmıştım ama bana pek açıklayıcı gelmedi onun için merak ettiklerinizi sorabilirsiniz bana neyse baybay
...
---okul çıkışı,kafe,soojin---"eee ne içeceksin shuhua istediğini al ben ödüyorum"
"siz ne içecekseniz ondan hocam"
"sizli bizli konuşmana gerek yok ilk tanıştığımızda ki gibi rahat ol biz arkadaş sayılırız değil mi aramızda çok yaş yok sonuçta"
"aramızda ki yaş çok umrumda değil soojin sadece bir soru sorucam onun cevabına göre seninle arkadaş sayıldığımızı söylerim tamam mı"
"tamam komutanım hahha"
"ben çok ciddiyim ama dalga geçme"
"off tamam sor bakalım"
"harry potter sever misin?"
"EVET bi dakika önemli soru bu muydu?"
"artık arkadaşız yani istediğim kahveyi söyleyebilirim off iyi ki dedin şu bana hocam demeyi yoksa senin büyük ihtimalle kötü olan kahve seçimi içmek zorunda kalacaktım tanrıya şükürler olsun kafanda çalışıyor ha"
bu kız ne böyle baya kafa dengi ve harry potter seviyo ben daha ne isteyim eridim bittim yeni bestiem artık
(bestieni al götüne sok ben sizi karı karı yapacam işim daha bitmedi😾)"ee sen niye tartıştın ki o kızla giselle miydi?"
"bana çıkma teklif etmişti bende reddettim sonrada sürekli benimle uğraşmaya başladı bende onunla uğraştım bu kadar sanırım"
(giselle askım senı cok seviyom ama üzgünüm 😭😭)"ha anladım ama chan hocanın buna müsade etmesi çok garip yani sana bir kızdan çıkma teklifi geliyo ve reddedince tartışıyorsunuz garip sizin teklif işlerini biliyorsa okuldan attırır diye düşünüyorum adam gerçekten homofobik gibi"
"yoo o bay seungmin'e aşık"
"ne"
"aaa üzgünüm amcandı demi bir an söyleyince şaşırmışsındır tabii"
"evet umarım o şey eniştem olmaz çok korkunç"
"chan hoca kafa dengidir aslında bence sana ve changbine seungmin'e yakınsınız diye garip davranıyor"
"davranmasın neyse daha fazla konuşmayalım onu şimdi gelir bir anda soojin hocam diye"
"evett dans dersleri demiştin sen aslında okulda"
"o şey aslında hafta içi 4'den 12'ye kadar ordayım haftasonuda 2'den 11'e kadar bu saatler arasında istediğin zaman gelebilirsin ve şey yarışmaya mı hazırlanıyo-
"EVET YARIŞMA inanamıyacaksın bu benim için harika bir fırsat eğer iyi dans edersem bir oyunda çıkabilirim tiyatroda yani bu benim çocukluk hayalim, sözünü mü kestim ben?"
"evet ama sorun değil seni dinlemek hoşuma gidiyor"
...
yan shıp alanı isteyen varsa yazsın çünkü yazmaya üşenirim kendi shiplerimi (perşembe demiştim ama taslakta kalmış 1 gün 2 bölüm)GÖRÜŞÜRÜZZZZZ🌠😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twerk//Sooshu
Fanfiction"BU TWERKSE KENDİMİ SİKEYİM" "gel sen daha iyisini yap o zaman" dışarıda gezen arkadaşlarıyla gezen bir dans hocası seo soojin ve büyük bir yıldız olmak isteyen sokak dansçısı yeh shuhua ile ilginç bir yarışmaya girer bu yarışma sonrası kader onları...