kırık bacak meselesi

69 10 5
                                    

askitom post attı bir haftadır bunla çıldırıyorumm




--hastane,shuhua,saat 6:30--

yarım saat kadar önce soyeon ve yuqı'nın muhteşem düşüşünden hemen sonra hastaneye geldik tabii ama bir anda soyeon'un bütün sülalesi minnacık odaya toplandı ve bu teyzesi almanyada değil miydi neyse ne.

ve minnie oda yeni geldi soojin ve yuqı başka bir odada aslında onların yanına mı gitsek?

"ne yaptınız kıza ya ayağını kırmışsınız nıck nıck nıck
soyeon dans mı ediyo şaşkın ne diye görürdün ki onu"

"NE DEMEK DANS EDEMİYORUN YA ETTİM ÇOK ETTİM ONDAN OLDU"

"tamam yeonnn ben biliyorum seni yürü shuhua biz dışarıda konuşalım"

"BAK SHU BU SÖVER ARKAMDAN"

"tamam ben sövdürmem sen ayağına dikkat et zorlama ailenle vakit geçir biz geliriz zaten ben kalıcam zaten"

"tamammm görüşürüz"

"soojin'le yuqı'nın yanına gidelim yürü hadi hadi"

"neden gidiyoruz ki aşağı inelim bir iki çay içelim"

"ya ne çayı yuqı'de kolunu incittmiş onada geçmiş olsun dersin hem ha?"

"ay tamam tamam yürü gidelim"

"tamam üst tarafta ki odadalar 67'inci odadalar"

"tamam dur asansör şurda"

--67.oda,soojin--

"off ama soyeon çok güzel değil mi amına koyayım ben onun kadar güzel olsam idol olurum ha"

"ya bi dur sen nasıl idol olcan daha minnacık dansı bir yerlerini kırmadan yapamıyon"

"ne alakası var abi ben dansı düzgün yaptım soyeon şey edince şey oldu"

" hıhı tabi hepte başkaları suçludur zaten"

"SELAMM UNNİELERİM BİZ GELDİKK"

"hoşgeldin shuhua şu hocanı başımdan götürmeye ne dersin?"

"saçmalama senin yanına geldim ben iyi misin kolun falan ağrıyor mu?"

"yani ağrıdığı için gelmiştik hastaneye ama yok ağrımıyor"

"hah tamam o zaman
ha bak bu minnie benim yakın arkadaşlarımdan"

"YUQI NE OLUR OLME SANA İHTİYACIMIZ VAR YUQI BİRİCİK ARKADAŞIMMM DOKTOR HANIM YETİŞİN ARKADAŞIM ÖLÜYORR"

"MİYEON OLMUYORUM SAKİN OL"

"ben sakinim ya bağıran sensin"

"salak mısınız acaba?"

"size ne ve siz kimsiniz acaba?"

"aaa o benim arkadaşım minnie"

"sen şu twerk yarışması kız değil misin shuhua mıydı?"

"biz buna hiç birşey anlatmadık değil mi yuqı"

"evet soojin"

"neyse biz sana sonra anlatırız ben susadım aşağı incem gelemek isteyen var mı?"

"BEN"

"shuhua dışında var mı?"

"yokta aşağıda changbin var bana birkaç birşey alıyor söyle çikolata da alsın"

"ya benim kardeşim senin kölen mi niye alıyor sana"

"dergi çekimi tamamladıya maaş yattı bende ona bir miktar verdim oda dediklerimi yapıyor ne kastın aa"

"bir miktar ha?"

"tamam sonra konuşun bunu hadi soojin biz aşağı inelim hadii"

--kantin,shuhua,7:25--

nedensiz bir biçimde sürekli soojin'le yalnız kalmak istiyordum belki de ondan bir az hoşlanıyorumdur hiç bilmiyorum tek bildiğim onunla vakit geçirmeyi sevdiğim ama yalnız
çocukça veya komik mi umrumda değil benim tek takıldığım bir hafta içinde duygularımın bu kadar değişmiş olması o kesinlikle insanları etkilemekte bir numara o gerçekten mükemmel benim için ve şuan karar verdim ben ondan hoşlanıyorum.

___

üç şükür 10 bölümdür boş boş bölüm atıyorum şu bölümü yazmak için

Twerk//SooshuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin