görevimiz felix 1 baş oyuncu shuhua'nın katılımıyla

61 9 13
                                    

mükemmel kadınn

sizin için taslakta iki bölüm daha var neyse bu bölümüde güzel yazabilmişimdir umarım

---hastane odası, soojin,6:30--

"oda seviyooo
ki ben bunu anlamıştım zaten
aşkım karşılıksız değil ama ben aşık bile değildimmm na na na na"

"soojin"

"he"

"napıyon"

"iyi şarkı söylüyom sen"

"bende iyiyim ama biraz sesini kesersen daha iyi olcam yaklaşık iki buçuk saattir senin shuhuaya olan aşkını dinliyorum bi de şarkı yazmışsın dangalak ya hastayada saygı kalmamış bi de çıkak hadi burdan stüdyomuza gidek ne bu beyaz beyaz"

"bence de ya ama yarında kalcaz burda shuhua soyeon'u aldı gidecekler okula neyse ki şanslısın benim dersim yok bugün"

"hıh ne şansmış ama ne demezsin"

--okul yolu,shuhua,7:10---

"valla tanrı tayyipo-sshı'den razı olsun bak bize taksi bile tutmuş demi shuhua"

"sana duymasın ayrıca parayı ben ödüyorum salak"

"ha her neyse en azından o yaptı bu yolları"

"sana hastanede akp'li olma iksiri falan mı verdiler ne yaşıyon"

"sorma ya sen yattıktan sonra ben full kariselle'yi düşündüm ama her sonuç jisung'un dediğine çıkıyor winter da zaten ucundan ucunda hafif hafif birşeyler diyo sonrada ne alakası var ben demedim onu yalan konuşma diyo bende kafam bunalınca iyice oturdum beomgyu'la lol attım iki tur senin telefonu şarj'a takıp biliyon benimkini fred çakmaktaş zamanından kalma kasıp duruyo neyse sonra benim jafam bu seferde oyunda ki çocuklara attı abi gel şu taraf iyi diyolar vuruluyom orospi çocukları kaç tur kaybettim öyle saymadım evet hastane wifisine bağladım biliyorum ödemiyo erken bitince kraliçe solar ondan da sıkınca jinx okuyum dedim jisungla yok abi şikiş sokuş her bölüm okunmuyor ben daha bakirim okuyamam öyle şeyler neyse en sonunda da changbin yazdı da felix felix diye görüldü attım okulda açıklayacam yarrakçı minhonun kurbanı olduğunu umarım bayılmaz"

"ya evet yazık onada kaç aydır felix felix bizimde bir sabrımız var
oradan ironman'a mı benziyorum acaba?"

"hah evet abi ne kadar tuttu ne demek taksimetreyi açmadım salak mısın adam ne kadar ödiyeceğimi nerden bilcem la adam deli etme insanı aa"

"beyefendi paramızı tam verelim gideceğiz ayılık yapmayın"

"ödemiyom lan para mara git işine
sende sıkı tut değnekleri"

"SOYEONN"

"JİSUNG"

"aşırı güzel birşey geldi aklıma benim yürü chan hocanın odasına gitcez"

"tamam jisung sen al bunu ben changbin'le konuşcam tamam yeon"

"tamam tamam kolay gelsin sana, kız sen ne buldun?"

soyeon ve jisung chan hocanın odasına gidiyordu ders beden olmasaydı sınıfa giderlerdi ama chan hoca beden diye tahtayı odasına taşımış geri taşıyamazmış gücü yetmiyormuş

"yeonjun bi baksana"

"he çabuk söyle soobinler basket oynayacak"

"chang felix'ten hoşlanıyo ya"

"eee"

"felix'te minho'yla çıkıyormuş"

"neee o nikiyle sevgili değil miydi?"

"senle bile sevgili çıkabilir boşver bende bunu chang'a söyliycem işte de hastane kanadına tek taşıyamam onu biliyorsun yardımın lazım"

"soobini de bana isteyek mi?"

"müge anlı mıyım ben amına koyayayım tamam isteriz isteriz tanrı belamı versin isteriz ama babası vermezse beni ilgilendirmez"

"off tamam"

aşk dedektifi jeon soyeon'un en iyi hafiyesi olarak bir çifti daha yapma görevi aldım işte klasik ben

"seo changbin seninle görüşmemiz gereken önemli felixli bir konu var kantinin arkasında bekliyoruz hemen gel"

evet aslında onuda yanımıza alabilirdik ama koşarak kantinib arkasına gittik neden mi?
açıkçası bende bilmiyorum

"eee shuhua,yeonjun ne var felixli önemli konu yoksa bize yıldırım nikahı mı kıydınız"

"chang iyi dinle şimdi buna hiç laf bırakmıycam yavaş anlatır o yüzden başlıyorum
felix minho'la çıkıyormuş ve sevgilisi olduğu için seninle çıkamaz tamam mı? güzel hadi shuhua bana soobin alcaz yürü"

"yeonjun"

"he"

"adam bayıldı"

"eee ben ne yapayım"

"kaçsak mı kaldırsak mı"

"aaa bak felix"

"felix bi baksana"

"efendim minnie miydi?"

"yok soyeon, shuhua ben canım tamam mı aynı sınıftayız nasıl bilmezsin neyse pekte umursamıyorum bak yerde ki de changbin tamam mı o sana aşık aşkından bayıldı onu sana bıraksak sende onu hastane kanadına götürürken aşık olsan olur mu? bence de mükemmel olur yeonjun koş oğlum kalmasın bu başımıza sınıfta özür dileriz"

koşmaya başladığımızda arkamızda yüzünde dünyada ki en garip ifadeyle changbine bakan bir felix bıraktığımıza emindim
ama yinede yatmak için sınıfa gittim yeonjunda top toplamaya

bir yattım tüm derslerde uyumuşum çokta sikimde ama

soojin-shuhua

soojin
beni öptün
namusumu çaldın
ÜAĞAŞŞALALAŞAŞİW
şaka yapıyorum ama ben o öpücüğü evlilik teklifi aldım ve evet yeh shuhua benimle çıkmana izin veriyorum

(görüldü)
3:10



Twerk//SooshuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin