Епоха Хун Чжен, рік 24-ий. Ця зима здавалася холоднішою, ніж усі попередні. Лише сьогодні припинився сильний снігопад. В тридцяти лі за межами столиці чорний кінь, що несе на своїй спині двох людей, проскакав повз мандрівника, який намагався когось відшукати в безкрайньому білому світі. Кінські копита невпинно підривали засипану снігом землю, і відстань до міських стін усе зростала. Невдовзі з неба знову почали падати білі пластівці.
- Ваша Високість, кінь не протримається довго, несучи нас обох... залиште мене тут, - голос людини, що сидить позаду, був зовсім тихим, але його тон був по-звичному м'яким.
- Ну ні, ти важко поранений, посмій я залишити тебе в снігу - і ти тут же помреш! - Цзін Шао витер обличчя рукавом і підштовхнув коня.
Коли його випустили з в'язниці, він зрозумів, що тут щось було не так. На нього та його пораненого чоловіка обрушився нещадний тиск. Якби він не вбив лейтенанта і не вкрав коня, вони вдвох, швидше за все, були б обезголовлені недалеко від столиці.
- Моє тіло вже на межі, я в будь-якому разі помру - трохи раніше чи трохи згодом. Скоріше залиште мене, - голос людини за спиною Цзін Шао тепер звучав стривожено. Кінь, що несе їх, був лише лошам, вони їхали вже досить довго, і тварина почала виявляти ознаки втоми. Якби все продовжилося так само, жодному з них не вдалося б вижити.
– Ні. Якщо нам судилося померти, помремо разом! - голосно оголосив Цзін Шао, борючись із холодним вітром.
Цей чоловік, який сидів за його спиною, був Ванфей. Але Цзін Шао благоволив до своєї наложниці і ні краплі не дбав про свого офіційного чоловіка. І хто ж добровільно вирушив за ним у в'язницю? Саме ця людина - та, ким він зневажав понад десять років!
(Ванфей - офіційна дружина)
Цзін Шао був другим сином Імператриці Юань. У віці чотирнадцяти років він вступив до армії та вирушив на поле бою, здобув славну перемогу та заробив свій титул принца. Йому дозволили взяти собі дружину. Для підтримки миру та порядку в сім'ї та державі існувало неписане правило, згідно з яким усі сини, народжені від наложниць, мали одружитися з чоловіком. Цзін Шао був народжений законною Імператрицею Юань, але Імператриця У, нова дружина його батька, змусила його одружитися з чоловіком, що позбавляло його права на імператорський трон. Це породило в ньому пекучу образу на нав'язаного йому Ванфея, і він ніколи не надавав своєму чоловікові належної пошани та уваги. Крім того, Цзін Шао відмовився допомогти своєму старшому братові у боротьбі за трон...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Перш за все - дружина!
RomanceНасамперед - дружина, у другу чергу - країна, а чоловік має ще менше значення.