Цзін Шао прислухався до мірного дихання цієї людини, потім повільно нахилився і ніжно поцілував його в лоба. Він хотів би укласти його в обійми, але побоявся розбудити, тому йому довелося придушити це бажання. Лежачи в ліжку, він почав роздумувати, чому він несподівано повернувся в той час, коли йому було 19 років. Зовсім недавно він, поза всяким сумнівом, зістрибнув зі скелі, притискаючи до себе тіло Цзюнь Ціна, а потім світ перед його очима потемнів... Цзін Шао довго ламав голову, але так і не зміг знайти причини, і тому вирішив зосередитися на тому, що сталося за ці 13 років.
Взимку дванадцятого року епохи Хун Чжен він вигнав гунів і повернувся переможцем, Імператор був у нестямі від радості, тому, незважаючи на те, що його два старші брати ще не були удостоєні чинів, Син Неба зробив виняток і подарував йому титул Принца Чена. Це викликало бурхливі обговорення по всій країні. Поширилися навіть чутки, що Імператор був не проти зробити його спадкоємцем. На наступний рік Імператриця У несподівано заявила, що призначати титули до вступу принців до офіційного шлюбу порушує звичаї предків, тому вона швидко засватала йому другого сина Великого Маркіза Півночі.
І Цзін Шао, і його старший брат, другий принц, були синами спочилої Імператриці Юань. Вони були абсолютно законними спадкоємцями престолу. Імператриця У хотіла, щоб він одружився з чоловіком і втратив блискуче майбутнє – однозначно, він відмовився. Він люто перевернув столи у своїх покоях і пішов до свого Імператорського Батька, звинувачуючи Імператрицю У у виношуванні прихованих намірів. Наступного дня під час ранкового засідання двору Імператор ухвалив, що Цзін Шао повинен одружитися на 8-й день третього місячного місяця. Йому не дали жодного шансу.
З того часу Принц Чен, який колись був зразковим слухняним сином, став зарозумілою, нелюбою, покинутою дитиною.
Оточений передсвітанковою темрявою, Цзін Шао насмішкувато посміхнувся і розреготався про себе. Ця «кинута дитина» знову порине у стару шахівницю з новими стратегіями та планами. Цього разу буде важко сказати, хто стане переможцем, а хто переможеним.
Вранці наступного дня, хоч вони мали засвідчити свою пошану Імператору та Імператриці і після закінчення ранкових зборів, їм все ж таки потрібно було здійснити низку церемоній, що були запропоновані етикетом, а тому їм не було дозволено гарненько виспатися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Перш за все - дружина!
RomanceНасамперед - дружина, у другу чергу - країна, а чоловік має ще менше значення.