Ці прекрасні чорні очі, раніше бездушні та позбавлені блиску, тепер іскрилися живими емоціями. Цзін Шао лише безпорадно посміхнувся, дивлячись на чоловіка. Він хотів сказати Цзюнь Ціну, щоб той перестав поводитися так боязко, але, якщо вже на те пішло, в їхньому попередньому житті саме Цзін Шао, гордовитий і пихатий, що дивиться на всіх зверхньо, відмовлявся прислухатися до нього, що й призвело до такого сумного кінця. У результаті, коли Цзін Шао опинився на дні, знайшлося чимало охочих кинути у нього камінь. В посмішці чоловіка проступила гіркота.
— Ваша Високість, ми прибули, - чемно оголосив євнух Чунь Сі, як тільки носії зупинилися і опустили паланкін. За звичайних обставин принцу та його консорту було б дозволено доїхати паланкіном до внутрішнього палацу, але сьогодні вони здійснювали офіційний візит до палацу Імператриці. Згідно з традицією, біля воріт вони мали пересісти у підготовлений для них візок. Оточені палацовими слугами з усіх чотирьох сторін, подружжя провели решту шляху в мовчанні.
Після ранкового зібрання двору Імператор Хун Чжен відразу ж подався до палацу Луань І і разом з Імператрицею чекав у головному залі прибуття наречених. У свої сорок років Імператор Хун Чжен був у розквіті сил, він був гідним правителем, спокійним та мудрим. Він мав велику ауру, що змушує чиновників тремтіти в його присутності. Побачивши свого молодшого на 12 років Батька-Імператора Цзін Шао стиснув прикриті широкими рукавами долоні в кулаки. Повільно розтиснувши пальці, він разом із Му Ханьчжаном шанобливо привітав Імператора та Імператрицю.
Імператор Хун Чжен привітав Цзін Шао, а потім промовив кілька слів:
— Тепер ти дорослий, відтепер думай, перш ніж говорити та діяти. Я не хочу чути про інциденти, подібні до того, що стався з чайним столиком твоєї Матері-Імператриці.
— Ваш син розуміє, дякую Вам, Батьку-Імператоре, за Ваші настанови, - байдуже відповів Цзін Шао, на його обличчі явно відбивалося небажання дотримуватися цього наказу.
— На честь такої щасливої події, Ваша Величність, прошу, більше не звинувачуйте його, - Імператриця, що спостерігає за всією сценою, поспішно розсміялася, і постаралася розрядити обстановку. – Сьогодні до нас прийшла наша невістка.
Палацова служниця, що стояла неподалік, швидко підійшла і поклала перед Імператором і Імператрицею подушку. Му Ханьчжан ступив уперед, опустився на коліна, щоб вклонитися Імператору Хун Чжену, потім підняв чашку чаю над своєю головою:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Перш за все - дружина!
RomansaНасамперед - дружина, у другу чергу - країна, а чоловік має ще менше значення.