Kim Sunoo
Ben Kim Sunoo herkesin nefret ettiği obez ve çirkin olan Sunoo. Herkes genel de benden nefret bu gereksiz nefretin bir sebebi bile yok. Benden boşu boşuna nefret etmesinden nefret ediyorum. Ben de onlar gibi normal bir insanım neden benden nefret ediyorlarki. Hayatım boyunca bu böyle sürdü ve sürüyor benden nefret eden sınıfımdan kurtulmama sadece bir kaç gün kalmıştı 3 yıl boyunca onlarla aynı ortam da kalmaktan nefret ediyordum çünkü yaptıkları tek şey benimle dalga geçmekti. Ağladım, ağlasam bile kimse benim küçük çığlıklarımı duymak için çabalamamıştı ben onlar için sadece dalga geçilecek basit bir çocuktan ibarettim sadece. Gülünce gözlerimin içinin parladığı günleri özledim. İlk aşkım olan Park Sunghoon'u özledim onunla sadece 2 yıl geçirsem de onu çok özledim, o zaman sadece 4 yaşın da çocuklardık duygularım çok saçma gelse de hâlâ bir ümit Park Sunghoon'u arıyordum. Belki o beni unutmuş olabilir ama ben onu asla unutmam, o hayatımın kahramanıydı küçükken aşık olmak ne demek bilmezdim aşık olmak sadece birisini sevmek değildir. O gülerse onunla beraber gülersin, o ağlarsa onunla beraber ağlarsın, hiç bir şeyi sorgulamadan ona güvenmektir aşk onu neden sevmediğini bilmektir, onun ağzından ne çıkarsa ona inanmaktır. İlk aşkımı neden böylesine arıyordum ki asla bulamayacağımı bile bile aptallık ediyordum, sadece bir umuttu ve bugün taşınıyordum. Taşınmaktan nefret ediyordum çünkü Sunghoon'dan o taşınmak zorun da kaldığı için ayrılmıştım.
Annemle, babam kargoları taşırken ben de onlara yardım etmiştim yeni evimize gelmiştik ve ihtiyacımız olan tek şey kargoları içeri taşıyıp uzun bir uykuydu.
-Sunoo gel bunları da içeri taşı.
-Tamam.
-Bu arada yeni okuluna kayıdını yaptırdık yarın yeni okuluna başlıyorsun.
-Biliyorum.
Eşyaları içeri taşıdıktan sonra bahçe de telefonuma bakarken birden zil çalmıştı hemen yerimden kalkıp kapıyı açmaya yeltendim. Karşım da beni gri saçlı bir çocuk beni süzmeye başladı işi bitince ise konuşmaya başladı.
-Iıı, merhaba.
-Merhaba, kimsiniz?
-Ben karşı komşunuzun oğluyum, yani karşı komşunuz sayılıyorum ö-öyle zaten.
-Pekii, anladım da. Burada ne işiniz var?
-Ben size annemin yaptığı tteokbokki'lerden getirmiştim annem yeni taşınan komşulara götür diyince ben de buraya gelmiş bulundum.
Hafifçe gülümsedi, prensimin gülüşüne çok benziyordu hatta o kadar benziyorduki gözlerim doldu o burada olsa "gözlerin niye doldu minik şey" derdi ama o burada değil.
-Gözlerin niye doldu minik şey.
-Ne-
-Gözlerin birden bire doldu.
-Gözüme toz kaçtı da.
Ama o, o nasıl bunu nasıl yaptı sanki oymuş gibi hissettim.
-Anladım. Dikkat et kendine görüşürüz. Bu arada ellerini yememeye dikkat et, annemin yemekleri çok güzeldir de.
-G-görüşürüz.
Bir anlığına gözlerimiz buluştu ve uzun bir süre bakıştık ve ben hemen gözlerimi çektim gözlerim buna alışık değildi bir insanın bana değerli bir şekilde bakmasına alışık değildi gözlerim. Çocuk hemen elindeki tabağı bana verip koşmaya başladı az önce ne olduğunu anlamamıştım.
Yine az önce yaptığım gibi sandalyeye oturup telefonla ilgilenmeye başladım masanın üzerine koyduğum tteokbokki'lerle bakışıyordumki birden elim tabağa uzandı ve hemen ağzıma bir tane tteokbokki atmıştım gerçekten onun dedeği gibi çok güzeldi tatları, bu tteokbokki'nin tadı çok tanıdık geliyordu. Biraz daha düşündükten sonra hiç bir şey olmamış gibi "Gone" açıp gökyüzüne bakmıştım.
Park Sunghoon
Neden bilmiyorum ama ilk defa çok garip hissettim, sanki yıllar boyunca beklediğim birisiyle kavuşmuş gibi hissediyorum. Evet aynen öyle hissediyordum ona sarılmak istedim, kokusunu içime çekmek istedim hatta ona "nerede kaldın" demek isterdim ama yıllardır beklediğim birisi değildi ki o buraya yeni taşınmış komşudan başkası değildi.
Ya da ben öyle sanıyordum.
EVET, EVET YAZMAM GEREKEN BİR SÜRÜ FİC VARKEN BEN BAŞKA BİR FİC YAZIYORUM HİÇ BİR NEDEN YOK AKLIMA FİKİR GELDİKÇE FİC YAZIYORUM SUNSUN SHİPİ ELİMDEN ASLA KURTULAMAYACAK KARDEŞ. NEYSEM FİCİ BEĞENMEDİYSENİZ YAZABİLİRSİNİZ DE SANKİ BÖLÜM YARIDA KESİLDİ SANKİ HER NEYSE İYİ AKŞAMLAR SUNSUNLU KALIN.
SİZİ SEVİYORUMMMM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i need to cry//SunSun
FanficKim Sunoo ilk aşkını ararken yeni bir şehire taşınır ve bu şehir de ise ilk aşkıyla tekrar taşınır. 08/08/2023