Merhaba,
Yine bir kurguyla karşınızdayım ama bu kurgu diğerlerinden apayrı bir kurgu olacak.Bu kurguda; Boyutlar arası geçişler,bilinmeyen varlıklar,şeytanlar,iblisler ve melekler de bulunuyor.
Korkabilecek olanlar okumasın!
Uyarıyorum,korkacak olan,13 yaşından küçük olanların okumasını tavsiye etmiyorum."Yaprak sıkılmıştı ağaçtan, bahaneydi sonbahar."
|Necip Fazıl Kısakürek|1. Bölüm; Bilinmeyen Varlıklar
Neydi bu içimi kurcalayan garip duygular. Neydi gizli birşeymiş gibi saklanan,soyumuzun sırrı?
Üstüne üslükte günlerdir izleniyor gibi hissediyordum.
Her hissettiğimde etrafı kolaçan ediyordum. Yatağımın altına,dolabın içine,masanın altına yanına yönüne. Ama hiç bir şey bulamıyordum.
Bu beni son derece ürkütüyordu ve günlerdir uyumuyordum. Sürekli tetikteydim,sürekli düşünüyordum. Beni izleyen ne olabilirdi ve neden izliyordu?
Göremediğime göre görünmeyen ve başka boyuttan bir varlık olmalıydı. Bu düşünce beni daha da tedirgin ediyordu.
Yine izleniyordum. Yine gecenin 2'sinde biri beni izliyordu. Artık yeterdi.
Bilgisayarımı dizlerime koyup dikkatimi dağıtacak bir şeyler açtım.
Yatağımın altından tıkırtılar geliyordu. Bu ilk kez oluyordu.
Tanrım,neler oluyor?
Tıkırtılar çoğaldı,çoğaldı,kesildi. Kesildiğinde derin bir nefes aldım. Hemen burayı terk etmem lazımdı.
Yataktan aşağı tarafa doğru döndüğümde boynumda buz gibi dondurucu bir nefes hissettim. Bu nefes bu şey her neyse boyutlar arası bir varlık olduğunu açıklıyordu.
Boynuma nefes değdikten hemen sonra ağzımı açıp çığlık atacaktım ki,yine buz gibi parmaklar ağzımı kapattı. Neydi bu? Çırpındım,çırpındım,parmakları ısırdım. Erkeksi bir hırıltıyla inleme karışık bir ses duyuldu. Bu varlık bir erkekti.
"Kimsin?"dediğimde masanın üzerindeki kalem hareketlendi ve kağıda bir şeyler yazıldı.
"Bilemem. Onu sen bulacaksın,Mina Soykan." Yazıyordu. Ürperdim. Hatta ölebilecek raddeye geldim.
"Neden buradasın?" Dedim bu defa. Kalem tekrar hareketlendi,tekrar birşeyler yazıldı.
"Bekçinim." Yazıyordu bu defa.
Orada hissettiğim varlığı uzaklaştı ve duvar kenarında bir yerlerde durdu. Beni izliyordu.
Odamda,duvarımda bilinmeyen bir varlık beni izliyordu.
Bekçinim derken neyi kastediyordu?
Neden bekçimdi?
Ailede hatta soyumuzda birşeyler dönüyordu. Peki neydi bu dönen?
Bilgisayarımı aldım ve arattım. Bilinmeyen ve başka bir boyuttan olan varlıkları araştırdım sabaha kadar.
Araştırmassam uyuyamazdım zaten ki.
🧚♂️🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOYUTLAR ARASINDA
ActionOdamda oturuyordum ama izlendiğimi hissediyordum. İzleniyordum. İzleniyordum ama kimse yoktu. Ne aşağıda,ne evde,ne odada. Aslında görünen kimse yoktu. Beni izleyen görünmeyen,başka boyuttan bir varlık mıydı? "Kimsin?" dediğimde,masanın üzerindeki k...