2/2

279 48 21
                                    

_ _ _

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_ _ _

Jimin'in attığı konuma vardığımda önümdeki villaya ağzım açık bir şekilde bakıyordum. Ailesinin, elbette kampüsteki öğrencilerin dilinden düşmeyen bir zenginliklerinin olduğunu biliyordum fakat bu kadar da zengin olduklarını bende bilmiyordum.

Benim ailem orta gelirli bir aileydi evde annem bile işe gider ve çalışırdı, bununla bile zor bir şekilde geçimlerini sağlıyorlardı. Ben de işte bu yüzden yarı zamanlı işlerde çalışıyor ve kendi kendime yetinmeye çalışıyordum yoksa işin içinden asla çıkamazdım.

Ailemin bana çok zor bir şekilde bakacağını biliyordum, bir tane abim vardı, abim evli olduğu için o sıkıntı olmuyordu fakat benden küçük bir tane daha erkek kardeşim vardı ve ailem onu da okutuyordu. Onu okuttukları içinde zaten yeterince sıkışık oluyorlar ve o sıkışıklık arasında bana bile yetinmeye çalışıyorlardı, fakat ben onlara yük olmak istemediğim için yarı zamanlı işlere gidiyordum. Kocaman adam olmuştum, artık yirmi dört yaşındaydım ve bir şeyleri ailemden beklemem gerektiğini biliyordum.

Her neyse, konumuza dönecek olursak Jimin'in gerçekten bu kadar zengin olması biraz sinir bozucu olabiliyordu. Hayata karşı gelmemek lazımdı, kaderimiz neyse yaşamalıydık. Üstelik üniversitemi bitirince çok güzel bir işe gireceğimi biliyordum, bu yüzden şimdi geçinebileceğim kadarı ile geçinmeye ve hayatta kalmaya çalışıyordum. Onun dışında pek aktif biri bile değildim.

Derin bir nefes alarak düşüncelerimden kurtuldum ve elimi cebime atarak telefonumu çıkardım, Jimin'in kaydetmiş olduğum numarasına tıklayarak mesajlar kısmına girdim. Şimdi onu aramak ve sesini duymak istemiyordum.

Az sonra zaten birlikte olacaksınız aptal.

İç sesimin beni manipüle etmesine izin vermeden parmaklarımı telefon tuşlarının üzerinde gezdirdim.

sevgili sevgilim yoongi:
jimin
sanırım bana yanlış adres vermişsin

nefret ettiğim jimin:
konuma tekrar baktımda
hayır yanlış atmamışım
sen yanlış yere gitmiş olmayasın

sevgili sevgilim yoongi:
öyle olduğunu sanmıyorum
bence tamamen yanlış geldim

nefret ettiğim jimin:
nerdesin şu an

sevgili sevgilim yoongi:
hayatım boyunca hiç bulunamayacağım bir yerdeyim aslında iyi oldu en azından böyle bir şey de yaşamadım demem değil mi
ama yine de yanlış yerdeyim
bunu söyleyeyim

Mesajı atar atmaz kafamı telefondan kaldırmış ve koca evin kapısından çıkmış bana doğru koşuşturan Jimin'i görmüştüm. Beni gerçekten de evine davet etmişti ve şimdi kaçıp gitme isteği tüm vücudumda kol geziniyorken onu öldürme isteğiyle de doldum. Ciddi olamazdı değil mi?

all ı wanted was you : yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin