13.

711 11 0
                                    

,,Nazdar." Hned jak lehnu do postele. Dominik si dá ruku kolen mého trupu. V tu chvíli jsem hned usnula. Nedostatek spánku asi haha

,,Babe, vstávej."

,,Niku ještě chvíli."  Po chvilce si uvědomím jak jsem mu řekla.

,,Jak si mi to řekla?" Natáhla jsem si peřinu přes hlavu, styděla jsem se nesmírně moc.

,,Ne San, to nebylo myšleno špatně, jen si mi tak řekla poprvé." řekne Dominik a odkryje mi peřinu.

,,A teď vstávej máme jít za Kubou?"

Vstala jsem z postele trochu jsem si upravila vlasy, protože jsem je měla strašně rozcuchané. Po chvíli mi přistanou na bocích Dominikovi ruce.

,,Víš jak moc tě miluju, strašně." Slyšet tyhle slova od Dominika je fakt ten nejkrásnější pocit.

,,Taky tě miluju, a teď pojď za tím Kubou." řeknu a vydáme se do obýváku kde seděla snad celá crew m+.

Hned jak jsem je zahlédla se mi rozbušilo srdce a zastavila se.

,,Neboj, jsou v pohodě." řekne Nik a přehodí mi ruku kolem ramen.

,,No konečně, San tohle je Koky, Karlo, Hasan, Andreas, Decky a zachvilu ještě přijede Zayo a Bulhar. Kluci tohle je moje sestra." Všichni mě šli obejmout. Myslím že právě v tu chvíli Dominik vybouchl. Nejvíc jsem si sedla snad s Hasanem a Karlem.

,,Nechaj ho vychladnúť."

,,Dělá tohle často?"

,,Vieš, keď sa rozišiel s Terezou tak bol na tom dosť zle, potom našiel ale Natáliu, ale tá ho využívala len na love a že je známy, a teraz 2 roky nič len kurvy, ale potom stretol teba a myslím že sa vážne zamiloval. Takého som ho nevidel dlho."

,,Aha."

Rozhodla jsem se si sednout vedle Dominika který se koukal jak kluci hrajou.

,,Domi..." chtěla jsem ho pohladit po ruce a on uhnul. V tu chvíli jsem věděla že jsem všechno posrala. Odešla jsem se provětrat ven na balkón. Zapálila jsem si cigaretu a potahovala nikotin do svých plic. Už to byla snad hodina co jsem byla na balkoně. Přemýšlela jsem jestli budu zvládat tyhle jeho scény.

,,San, promiň." řekne mi Dominik který přišel zamnou na balkón. Přehodil mi kolem ramen deku a sedl si vedle mě.

,,Byla to kravina, j-já prostě se bojím že o tebe přijdu."

,,Domi, nepřijdeš o mě. Já nepřijdu o tebe prostě my dva spolu budem napořád jasný." Ocitla jsem se v jeho objetí, držel mě hodně pevně.

,,Miluju tě."

,,Já tebe taky."

Oba odcházíme do obýváku zpátky za klukama vidím jak se na mě Karlo usmál. Usmála jsem se nazpět a sedla si vedle Dominika. Ještě tu seděli dva neznámý kluci.

Chlapsky se s nima obejmul a představil mě.

,,San, tohle je Zayo a tohle Bulhar."

,,Klidně Matěj."

,,Bohužiaľ že je zábrana hneď by som ju bral." řekne Zayo, v tu chvíli jsem myslela že Dominik zas bouchne, ale on to vzal v klidu.

,,Ta je moje brácho." řekl Nik a dal mi ruku kolem pasu.

Celej večer jsme se bavili, pili povídali si a hráli hry. Přišli tam ještě nějaký holky od kluků.

,,Dominiku já ti říkám že jsme pili furt havanu." vyštěknu tentokrát já

,,Tyvole pili jsme vodku, a jdi do píči." Vyštěkne znovu, ale tentokrát to zabolelo. Jdi do píči.

Dominik se sebral a šel někam ven, neřešila jsem ho a v hlavě se mi přehrávala jen jedna a ta samá věta.

,,Sandro." poklepe mi na rameno myslím že Koky

,,Ano." snažím se neznít sklesle

,,Přišel Dominik s Terezou."

Otočím se směr chodba a vidím jí tam. Vidím jak se schválně po něm plazí vidím to všechno na vlastní oči. Srdce se mi bourá na miniaturní kousíčky. Slzy mi tečou jak vodopád a nejde to zastavit.
Rychlím krokem jdu k sobě do pokoje.

,,Sandro stůj!"

*pohled kluků*

,,Terezo okamžitě vypadni hned!"

,,Jakube co děláš?!"

,,Nezapomněl si že ses dal dohromady s mojí ségrou která kvůli tobě teď brečí protože ty seš na sračky a hádáš se s ní kvůli píčovině!"

,,Cože, Dominiku!"

,,Dobrý Terezo teď víš že má holku a můžeš vypadnout." řeknu už v klidu

,,Dominiku už mi kurva nevolej, nepiš!"

,,Já sem takovej kripl." řekne Dominik a začne se chytat za hlavu. Odcházím s ním radši do pokoje.

,,Dominiku."

,,Co je kurva, posral sem to." Viděl sem že ho to mrzí, po snad 2 rokách sem viděl stékat slzy po jeho tvářích.

,,Dominiku, neposer si to."  řeknu mu když uvidím stát ubrečenou San ve dveřích. Odcházím z pokoje směr obývák se znovu bavit.

*pohled san*
,,Dominiku co to mělo znamenat."

,,San, promiň já, já prostě nevím co mi přilétlo ale prosím dej mi šanci."

,,Slib mi že už žádný ex, kurvy atd.."

,,Slibuju"

,,San já tě tak moc miluju nechci tě ztratit nikdy" Říkals že mě nechceš ztratit, ale ztratils mě.

Night w TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat