15.

565 7 0
                                    

S Bárou jsem se vydala do klubu. Byla tam samý úchylný chlapy. Sedli jsme si k baru a objednali si panáky vodky. Bára v momentu zapištěla až sem z toho málem spadla z baru jenže...

Jenže na mých bocích přistáli ruce a ležatou osmičku.

,,Dominiku?"

,,Ano babe?"

,,Co tu děláte?"

,,My tu máme koncert a vy?"

,,Holčičí jízda." odpoví Bára

S klukama jsme pili, tancovali a užívali si. Klub byl celkem plný, proto jsme pak odešli.

,,Kluci na pokoj s náma nepůjdete." řekla Bára. Kluci prosili jak malý kluci bylo to srandovní. Pak to vzdali a odešli k sobě na hotel. My s Barčou jsme si udělali skincare a šli spát.

,,San nespi."

,,Nespím."

,,Nik tě opravdu miluje."

,,Já jeho taky."

,,Víš o tom že spláchl všechny drogy kvůli tobě?"

,,Fakt?"

,,Jo, i Kuba byl překvapenej. Změnilas ho."

Nad tím se jen pousměju a rozhodnu se skočit do říše snů.

,,Dominiku děláš si prdel? Já s tebou nejedu na jeden koncert a ty už tam zas oprcáš nějakou děvku?! Skončili jsme už toho mám dost!"

,,Sandro prosím, dej mi poslední šanci. Já se polepším se. Sany prosím pojebanou jednu šanci nemůžu o tebe přijít."

,,Konec."

Dominik si klekl přede mě začal brečet. Už to nedávám takhle to dál nejde.

,,Nedělej to horší."

,,Sandro chápeš co jsem pro tebe vše udělal kurva."

,,San vstávej musíme jít."

,,Co, jojo chápu."

,,Děje se něco zlato?'

,,Jen se mi zdál sen že mě Dominik podvedl."

,,Holka, nemysli na to a dělej."

Došli jsme do beauty studia kde to bylo nádherné. Strašně přátelské kosmetičky. Dali nám nějakou masku a masáž hlavy. Bylo to strašná nádherné a uklidňující.

Šli jsme ještě na jídlo a pak na hotel se zbalit protože dneska odjíždíme. Kluci už jsou prý doma takže jedem sami. Cestou zpět jsme si pouštěli písničky a zpívali jsme spolu nahlas. Užívali jsme si prostě život.

,,Myslíš že něco kluci provedli když nám ani nezavolali?" zeptá se mě Barča a obě jsme měli záchvat smíchu.

Došli jsme do čtvrtého patra a vešli do bytu..No to mě poser.

Děkuji moc za tolik přečteno snažím se vydávat co nejčastěji. <33

Night w TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat