3. Άρνηση, το πιο κοντινό βήμα στη βελτίωση

2 0 0
                                    

 Συγχαρητήρια! Βγήκατε από το στάδιο της άγνοιας, τώρα τι; Υποθέτω ότι πρέπει να προχωρήσουμε στην άρνηση, μια ελαφρώς βελτιωμένη εκδοχή μας αφού έχουμε ήδη μπει στο στάδιο της άγνοιας.

Το στάδιο της άρνησης μοιάζει με ένα νοσταλικό όνειρο στην αρχή. Είστε εξοικειωμένοι με αυτό, αλλά δεν ξέρετε γιατί και πώς. Η άρνηση πρέπει να αναφέρεται παράλληλα με την αυτογνωσία. Πρώτον, ξέρω ότι δεν έχω πολλά από αυτά, αν και ξέρω επίσης ότι χρειάζομαι αυτογνωσία, όπως όλοι τη χρειαζόμαστε.

Η αυτογνωσία υπάρχει εδώ και πολύ καιρό, ακόμη και ο Σωκράτης ανέφερε την αυτογνωσία. Για να παραθέσω τον ίδιο τον φιλόσοφο: «εν οίδα ότι ουδέν οίδα». Ο Σωκράτης επισημαίνει ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζει κανείς για όλη τη σοφία, είναι ότι πρέπει πρώτα να γνωρίσει τον εαυτό του για να γνωρίσει άλλα πράγματα.

Επιστροφή στην άρνηση μιας και ξεφύγαμε λίγο από το θέμα. Άρνηση είναι βασικά η αναγνώριση αυτού που αγνοούσατε όλη την περίοδο, αλλά και η άρνηση του γεγονότος ότι αγνοούσατε ένα πρόβλημα. Με όλα αυτά, η άρνηση εξακολουθεί να μην σημαίνει ότι θα κάνετε κάτι για να λύσετε το πρόβλημα που αγνοούσατε.

Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, είσαι υποχρεωμένος να βγεις από τη φάση της άρνησης, είτε σου αρέσει είτε όχι, είναι αυτό που συμβαίνει φυσιολογικά αφού δεν κάνεις τίποτα, για το καλό σου τελικά θα συνειδητοποιήσεις ότι το να αγνοήσεις τον δρόμο προς τις λύσεις, δεν πρόκειται να βοηθήσει καθόλου εσείς, όχι μόνο εσείς αλλά όλοι όσοι αλληλεπιδρούν μαζί σας σε καθημερινή βάση. Το επόμενο στάδιο στο οποίο θα πάτε είναι το στάδιο της συνειδητοποίησης, πλησιάζετε ένα βήμα πιο κοντά στο να σηκώσετε το βάρος από τους ώμους σας.

H Άλλη ΓυναίκαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora