[alican, smut]

26 3 0
                                    

hafif rüzgarlı bir yaz gecesinde balkonda oturan ikili huzurluydu. saat ön ikiye doğru yaklaşmakta, iclalin elleri ise alicanın açıktaki göğsüne doğru uzanmaktaydı.

alicanın beyaz gömleğinin açıkta bıraktığı göğsü iclalin parmakları ile buluştuğunda oğlanın bakışları genç kıza doğru kaydı. "birileri oyun oynamak istiyor ha?"

iclal kırkırdayarak parmaklarının altındaki göğse bir öpücük bıraktı.

alican çevik fakat yavaş hareketlerle onu koltuğa doğru yatırıp altına aldı. dudaklarını genç kızın dudaklarına bastırırken sırıtıyordu. "bakalım bu işin altından kalkabilecek misin."

elleri kızın ince elbisesinin fermuarını bulurken iclal kısık bir seske konuştu. "balkondayken mi?"

alican elbiseyi bir çırpıda çıkarırken iclalin kulağına eğildi. "onu beni tahrik etmeden önce düşünecektin." diye fısıldadı.

elleri kızın belini kavrarken dudağı seri bir şekilde karşısındaki açık göğüse öpücükler konduruyordu.

o sırada elleri boşta olan iclal, oğlanın gömleğini çıkarttı. alican ona yardım etmek amacıyla kollarını kızın belinden ayırdı.

alicanın gömleğinin peşi sıra iclanın sütyeni de yerle buluştu.

oğlan göğüslerden birini öperken diğerini ise hafifçe iki parmağıyla sıkıyordu.

iclal inlememek için eliyle ağzını kapattı. alican hemen elini ağzından çekip avuç içini hafifçe yaladı. "ama sesini duymazsam anlamı kalmaz ki güzelim."

kızın dudaklarını ona avı çektirirmişçesine bir yavaşlıkla öperken sol eli iclalin bileklerini kavrayak onun başının üstünde birleştirmiş, sol elini ise vücudunda gezdiriyordu.

oğlanın eli aşağılara doğru indikçe öpüşmenin arasında iclalin kısık inlemeleri duyuluyordu.

alican kızın dudaklarını bırakıp boynuna ıslak öpücükler bırakmaya başladı. sol eli hala iclalin bileklerini tutarken sağ eli kızın iç çamaşırının üstünden yavaşça vajınasını okşuyordu.

alican öpücüklerini derinleştirip yer yer ısırmaya başladı, vücudunda izler bırakıyordu.

bu sırada iclalin inlemeleri artmış, artık kısık bir ses değillerdi. alican sırıtarak kızın dudağına hızlı bir öpücük bıraktı. "güzelim birazdan komşuları bizim evimize toplayacaksın."

duyduklarıyla iclal ses düzeyini azaltmaya çalışırken alican kızın bileklerini bırakarak hem kendi hem de iclalin iç çamaşırlarını çıkarttı. "hmhm çok bir şey yapmama rağmen oldukça ıslanmışsın. dokunuşlarımı bu kadar mı seviyorsun?"

iclale yanıt fırsatı vermeyerek belini kavrayan elleriyle onu öpmeye başladı. öpüşleriyle kızı oylamaya çalışırken penisini yavaşça içeriye soktu.

yavaşlığı fazla sürmezken dudaklarını iclalin dudaklarından ayırmış, karşısındaki beli daha sıkı kavrayarak hızlıca git geller yapıyordu.

birkaç dakika sonra boşalacağını anlayarak kızın içinden çıkmış kendisinin ve onun boşalmasına izin vermişti.

iclal nefes nefese bir şekilde konuştu. "son anda penisini çıkarmanın bir korunma yöntemi olmadığınu ne zaman anlayacağını merak ediyorum."

alican kısık gözlerle sırıttı. "hm bu 2. tur mu istiyorum demekti? ah benim doyumsuz bebeğim." ve bir kez daha kızın dudaklarına kapandı.

some ankara problems Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin