[kitchen, zaniolo]

11 2 0
                                    

bugün ayrı bir enerjiyle uyanan zaniolo oradan oraya zıplayıp duruyordu. futbol antrenmanı boyunca ekstra bir eforla oynamış yine de yorulamamıştı.

eve geldiğinde hızlıca eşyalarını bir kenara bırakıp sevgilisinin "günün nasıl geçti?" sorusuna cevap vermeden kendini duşa attı.

kısa süren duşuyla koşarcasına mutfağa gitti ve iclali yemek yaparken buldu.

uzun kollarını iclalin beline sarıp başını kızın boynuna gömdü.

iclal sevgilisinin bugünkü hallerine anlam veremiyordu. birkaç gün sakatlığından dolayı evde dinlenmişti, belki de o günlerin acısını çıkarıyordur diye düşündü ve kafasına takmadı.

ocağın altını kısarak kendisinden epeyce uzun olan oğlana döndü ve gülümsedi. "hoş geldin."

zaniolo da parlakça gülümseyerek "hos buldum!" dedi ve dudaklarını kızınkilerle buluşturdu. içinde bir coşku vardı ve bu coşkuyu sporla dindiremeyen zaniolonun son bir yolu kalmıştı: güzeller güzeli sevgilisi.

öpüşlerine zaniolonun dilinin girmesiyle işin burada bitmeyeceği anlayan iclal kollarını sevgilisinin boynuna doladı.

zaniolonun dili iclalin ağzını daha da  aralamasına sebep olurken elleri de kızın tişörtünü aşmış, altındaki çıplak beli okşuyordu.

nefes almak için ayrıldıklarında çevik hareketlerle kızı kaldırıp ocağın karşısında kalan uzun ince yemek masasına oturtturdu.

kızın bacaklarını tutarak ayırdı ve araya kendisi girdi. bir yandan bacaklarını okşuyor bir yandan kızı derince öpüyordu.

iclal zaniolonun saçlarını hafifçe çekiştirdi. sevgilisinin öpüşlerine yetişmekte zorlanıyordu.

tekrardan ayrıldıklarında zaniolo iclalin tişörtünü üstünden sıyırdı. sütyenin el verdiğince gözüken kısımlarını öptü.

kızın boynunu emerken iclal bu sefer de sütyeninin vücudundan ayrıldığınu hissetti. zaniolo kocaman elleriyle göğüslerini kavrıyor, sıkıyor arada da emiyordu.

iclal gözlerini kapatarak elleriyle masadan destek aldı. böyle bir konumdayken oturur halde kalmak onun için zor oluyordu.

zaniolo göğüslerinden birini ağzının içine alıp dilini meme ucunun çevresinde döndürürken iclal inleyerek zaniolonun omzuna tutundu.

oğlan bu sefer de meme ucunu dişleri arasına alarak çekiştirmeye başladı. iclalin ağzından dökülen inlemeler onun modunu daha da yükseltiyordu.

kızı hafifçe kaldırarak altındaki şortu ve iç çamaşırını çıkardı. iclal hala oturur halde dururken zaniolo eğilip önündeki ıslanmış vajinayı yalamaya başladı. arada dilini içeri sokuyor git geller yapıyordu.

bu sırada iclalin inlemeleri artmış bacakları ise güçsüzleşmeye başlamıştı.

zaniolo, "bakalım benim güzel bebeğim hepsini alabilecek mi?" diye mırıldanırken üstündeki kıyafetlerden kurtuldu. iclali kendine doğru çekti ve kızın içine 2 parmak yolladı.

hafifçe parmaklarını açıp kapatarak deliği genişletmeye çalışıyordu.

iclali iyice kendine göre konumladıktan sonra penisini içeriye soktu. elleriyle karşısındaki bacakların ayrı durmalarını sağladı ve sert vuruşlar yapmaya başladı.

iclalin inlemelerinden ve sözlerinden gelmek üzere olduğunu anladığında sertçe kızın içinden çıktı.

ne olduğunu anlamayan iclal doğrulmaya çalışarak sevgilisinin yüzüne baktı. nefes nefese ve kıpkırmızıyı. neredeyse boşalmak üzereydi. şu an kısacası oldukça muhtaçtı.

zaniolo kızın çenesinden tutarak zevkten dolayı dolmuş olan gözlerine baktı. "özür dilerim bebeğim ama önce senin beni boşaltman lazım."

bunun ne anlama geldiğini anlayan iclal masadan inerek yerde diz çöktü.
zaniolonun gözlerinin içine bakarak karşısındaki diklemiş penisi yalamaya başladı.

zaniolonun başı geriye düşerken iclal dalga geçercesine penisi yalıyor eliyle git geller yapıyordu. muhtaç halde olabilirdi ama her zaman sevgilisiyle dalga geçmeyi daha çok sevmişti.

oğlanın kaslı bacaklarından dökülen terleri ve kasıklarının kasılmasını izledi. artık tek zor durumda olan o değildi.

penisi yavaşça ağzına aldı ve dilini etrafında döndürmeye başladı. hepsini ağzına alması imkansızdı. alamadığı yerleri eliyle ovarak zaniolonun inlemeleri eşliğinde sevgilisini boşalttı.

vücudundan çıkan sıvıyla gün boyu atmaya çalıştığı enerjiyi attığını hisseden zaniolo gülümseyerek sevgilisini yerden kaldırıp tekrardan masaya oturtturdu.

biraz yalayarak vajinayı tekrardan ıslattıktan sonra bu sefer penisiyle iclalin tam zevk noktasına vurmaya başladı.

kızın tam istediği tempoda yapıyor bir yandan da sevgilisinin dudaklarını öpüyordu.

en sonunda iclal boşalıp kafasını zaniolonun omzuna yasladığında oğlan kollarıyla kızı sardı. omzuna ufak bir öpücük bıraktıktan sonra havayı kokladı.

"ah sevgilim... sanırım yemeğin yandı."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

some ankara problems Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin