Amikor kinyitottam a szemem láttam hogy áll a nagy ablak előtt és beszélnek valami Olaszul amire pont felkaptam a fejem csak a végét halottam hogy azt mondja gestiscilo cosa vuoi dire ( Keszeld amit gondolsz) erre csak anyit mondok neki micel hátal van nekem hogy.
Capisco (Megértem).
Erre hírtelen felkapta a fejét majd kaján mosolyog.ci arrivetermo dopo ( késöbb rátérünk)
Én meg azt válaszolom rá hogy. Mire.
Tessék.
Mire térünk rá késöbb. Kaján mosolyog ide érve a fülembe súgja hogy.
Rád édesem. Erre megborzongtam majd megiletődtem.
És ahogyan látom ézre vette és nem is fogja szónélkül hagyni.Öltözz megyünk.
Hova.
Az legyen az én dolgom és csinos legyél de ne annyira. majd pimaszul mosolyog. Erre pedig csak bólintottam.
Gondolkodtam hangosan hogy. Ahogy ő úgy én is. Majd rájuk esett választásom:Cipő
Smink
Haj:
Kész is de az biztos hogy a ruhától ki fog borulni mondjuk nem érdekel ahogy ő úgy én is.
2 órával késöbb:
Én már éppen le készültem mivel este 11 óra 45 perc van és nemsokára indulunk.
De amikor meglátott bárcsak letudtam volna fotózni a fejét de inkább nem részletezném mijen képet vágott mert megindult felém indulatosan megragadta a karom majd magára dobott bevitt az ő szobájába ledobott az ágyra fölém mászott majd jó mélyen belenézett a szemembe nem engedte hogy elforditsam.
M...mit akarsz.
Téged már nem bírom tovább türtőztetni magam a nászéjszakáig.
Felhúzta a ruhámat hogy betegintést nyerjen meg nyalja a száját és gondolkodás nélkül lehúzza a fehérneműt rólam és ledobja az anyagot érzem a merevedő férfiasságát én se bírom magammal én is kívánom segíteni akarok de elkapta mindkét keszem a fiókhoz hajolt és kivett egy bilincset rá rakta a keszeimre hogy ne mozduljak.
Elkezdte a keszét elhúzni a hasamtól majd az intim szvérámhoz ért amit egy kisebb sohajal díj-aztam halványan elmosolyodott majd lehajolt a lábaim közé és a nyelvét megéreztem magamban nyögtem egyet de ő nem hagyta abba a kínzásomat nem engedett magának levette magáról a nadrágot az övvel és egy szál bokxerben ált előttem és egy bólóval majd az is eldobta megfogta a keszeimet levette a pilincset megfordítot hasra és így foltam kicsit majd halottam ahogy a boxert is ledobja érzem ahogy így tornyosul felettem majd belém hatol szép lassan majd olyan lassan húzza ki azt a szerzámot nem látom hogy mit csinál amikor kérni akartam erővel belémnyomja és egy erős sikitás hagyja el a számat és fel le nyomja nagy erővel basz és így sóhajokal és egy nyögésekkel mondtam azt hogy:Fájh.
Ő erre csak annyit válaszolt.Viseld a következményeit.
Majd ezzel a tudattal csak akkor hagyta abba amikor a könyeimel küszködve és szenvedve de elaludtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Maffiózótól kapott kegyelem
Ficção HistóricaA szeretett család oda kíván adni a maffiának ch röhejes csak egyet mondok SOHA!!!!