6 évvel később már kiderűlt hogy 1 kislány és 3 kisfiunk lesz igen végül össze házasodtunk és szerelemből de az hogy négyen növekednek a hasamban csak dűhösébbnek, érzékenyebben és éhesebb is vagyok főleg hogy még mozogni sem tudok nem hogy lemeni a konyhába plusz mosdóba.
Scootiiiiiii.
Mi a baj kicsim.
Úgy rontott be mintha üldöznék egy kamionnal.Éhes vagyoooook.
Rendben picim. közben el kezdett kuncogni.
Ez nem v-i-c-e-s
El keszdtem betűzni a szót.Sajnálom picim de néha olyan ellenállhatatlanul tudsz áh hagyjuk régen sem tudtam rajtad kiigaszodni de most meg pláne nem. Azt hittem meg fog fuladni a nevetéstől de tévedtem.
Haha.
Jaj drágám úgye most nem fogsz durcizni ebben a bár hónapban.
Nem. De megmutatom hogy mi volt rajtam az eskűvő napján amikor már jócskán volt pocakom de most ménagyobb.
Tehát Ruha:magassarkú cipő:
Haj:
Smink:
Ennyi lenne és már csak pár nap a kicsik érkeszésére annyira iszgulok de leginkább félek hogy mi lesz jó anyuka leszek minden rendben fog leszajlani csak egyetlenegy valami szavarta meg a gondolkodási üzemmódóm a gőrcsbe és fájdolomban a hasam ezért elordítottam magam.
SCOOT OLIVER AZONAL VONSZOLD FEL A SEGED MAFFIAAAAA!
Mi a baj kicsim nyugodj le dudom ho...
El folyt a MAGZATVÍÍÍÍÍZ.
TESÉK.
vigyél be most azonal a kózházba OLIVER.
A korházban 2 óra vajúdás után megtörténtek a csodák de a drága doktórnő mint mindig mindent elszúl.
Elnézést de megtudhatnám a nevüket.
Taylor Oliver Klyoon.
Jak Oliver Klyoon.
Emma Oliver
és Cleo Oliver.Rendben köszönöm nemsokára vissza jövök hogy megtudja etetni a kicsiket...
Pár évvel később a kicsik ről a képek:
Emma Oliver 6 éves.
Cleo Oliver 8 éves.
Jak Oliver Klyoon 9 éves.
Taylor Oliver Klyoon 11 éves.
Ennyí ők az én kincsim és imádom őket.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Maffiózótól kapott kegyelem
Ficção HistóricaA szeretett család oda kíván adni a maffiának ch röhejes csak egyet mondok SOHA!!!!