Z: Can'ın kız kardeşi :)
Planı tamamladıktan sonra eve döndük. Eve geldim ve duş aldım. Çok yorgundum bu yüzden hemen uyumak istiyordum. Yatağa uzandım ve uykuya daldım.
Uyandığımda sabah olmuştu.
Saat 9:30. Bu gün okul yoktu. Sıkılıyordum. Dışarı çıktım ve ormana doğru yürüdüm.Karşıma bir kurt çıktı. Küçükken annem bana hep kurt görürsen hemen kaç derdi. Ama ben koşmak yerine biraz daha yaklaştım. Beyaz renkte tüyleri ve mavi renkte gözleri vardı. Kurt bana yaklaştı ve onu sevmem için sırt üstü yere yattı. Aslında çok tatlıydı. Biraz oynadıktan sonra eve dönmem gerektiğini hatırladım. Son bi kere kafasını okşayıp eve döndüm.
Bu gün akşam Betül işini halletmemiz gerekiyordu. Saat 18:00 gibi Alican ile buluştum. Hemen yola koyulduk. Betül'ü arayıp attığım konuma gelmesini söyledim. Biraz geçtikten sonra geldi. Bu gün son günü olacağından haberi yoktu. Alican arkadan betül'ün ellerini bağladı. Aslında bunu neden yaptığımı bilmiyordum :/
Ahh evet, öldürmeye çalıştığım kız betül'dü. Eğer ölmezse her kese her şeyi anlatacağına eminim. İlk önce koluna bazı kesikler attım. Ve sorular sordum.
Z: Nasıl yaşıyorsun? Seni öldürmüştüm
B: Hemen öleceğimi mi sandın?
Z: Açıkçası evet. Çok akıllısın ve buda hoşuma gitmiyor
Onunla konuşurken kolları oynuyordu. Şüphelendim ve bu yüzden arkasına geçecektim ama Betül yerinden kalkıp kaçmaya çalıştı. Çok ileri gidemeden onu yakaladık. Tekrar sandalyeye bağladık.
Z: Eğer kaçmaya çalışırsan çok daha kötü olur. Canın çok yanar veya Can'ın :)
Bıçağı boynuna yaklaştırdım. Lütfen hayatımı bağışla diye yalvarıyordu. Böyle yalvarması çok sıkıcıydı. Bıçağı kenara koydum. Çok sıkılmıştım, bir an önce ölsün istedim ve tam bıçağı alıp öldürecekken Alican gözünü kırpmadan onun boğazından kesti. Her yer kan olmuştu. Şaşırmıştım...
Alican..
Alican bana taraf geliyordu.
Z: NE YAPIYORSUN?!
A: Vazgeçtim yanlız öldürmek daha eğlenceli
Z: PLAN BÖYLE DEĞİLDİ!!
A: "Biraz değişti işte" :)
Kızgın olduğum için hemen yerde olan bıçağı alarak karnına sapladım...
Bana hüzünlü şekilde bakıyordu...
A: Seni tanımak güzeldi. Seni seviyorum (Yaw he he)
Polisler geldi ve ikisinin ölümünü de Zeynep'ten sorumlu buldular...
~MUTSUZ SON~
Hikayeyi yazarken çok yoruluyordum aslında hikayenin sonlarını pek sevmedim artık bu hikayeden hoşlanmıyordum. Ve bu yüzden bir son vermek istedim başka bir hikaye yazmaya karar verdim. Hatta ismi:
"Pirinç Keki mi Dans mı?"
(Bu hikaye bir oyundan alıntı. İsteyen okur.)
Sonunu böyle beklemediğinizi biliyorum. Bende sonunu pek sevmedim ama aklıma başka bir şey gelmedi...
Betül ölecek. Can bundan sonra zaten Betül'ün yokluğu yüzünden intihar edecek. Zeynep ise hayatına hapiste devam edecek. 20 yıl hapis cezası verildi. Hapisten çıktığı gün annesinin yanına İtalya'ya taşınacak ve hayatını yaşayacak.
Alican olayına gelecek olursak onlar küçüklükten beri arkadaşlar ama Alican'ın Zeynep'e karşı hisleri vardı. Tabi Zeynep'in bundan haberi yoktu o an sinirden bıçağı ona sapladı. Yazık oldu be. Çok kötü bir şekilde bitti.
Hikayeyi okuduğunuz için teşekkürler.
BU HİKAYE KURGUDUR!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Ben Miyim?
Misterio / SuspensoBölümlerden haberdar olmak için takipte kalın 💗 Hafızası kaybolmuş bir kız birini öldürmekle suçlanıyor. Acaba gerçekten o mu yaptı??