Yeni Plan

8 5 14
                                    

B: Bir sonrakini bununla öldür :)

Sanırım artık bazı şeyleri hatırlıyordum. Hafızamı kaybetmiştim.

Saat 16:00
Yerleri temizledim. Anlamadığım tek şey bu kimin kanıydı? Telefonda konuşan Can mıydı? Peki bunları nerden biliyor? Bunları düşüne-düşüne uykuya daldım.

Saat 17:30 civarlarında uyandım. Kafamı dağıtmak için dışarı çıktım. Biraz hava almak iyi gele bilirdi. Dışarı çıktım ve kapıda bir kutu buldum. Nereye kadar sürecek bu oyunlar. Kutuyu elime aldım ve içeri geçtim. Kutuyu açtığımda beklenmedik bir şey ile karşılaştım.

Bu bir ölmüş kediydi. Kim böyle bir şeyi bana gönderir. Kediye baktığımda midem kalktı. Kanlar içinde kutuda yatıyordu. Tabi bunu bana sadece bilinmeyen numara gönderir.

Kutuyu tekrar dışarı çıkardım. Çok kötü kokuyordu. Kapıyı kilitleyip dışarı çıktım. Kutuda olan kediyi alıp gömmek istedim ama kendi bahçeme gömemezdim. Kediyi arka bahçede gömdüm. Kutuyuda çöpe attım.

Baya yürüdüm ve çok yoruldum. Parkta biraz oturdum. Biraz rahatlamıştım. Aklıma bazı anılar geliyordu. Hatırlamaya çalışıyordum. Kendime dondurma aldım.

Saat 20:00
Yine bir mesaj geldi ve hemen telefonuma baktım. Mesaj şöyleydi:

Saat 20:30'da atacağım konumda ol. Konum ****

Hemen eve döndüm üstüme siyah birşeyler giydim. Saçımı toplayıp bana attığı konuma gittim. Sonunda bilinmeyen numaranın kim olduğunu anlayacaktım.

Saat 20:45
Sonunda geldi. Yüzünde maske vardı. Bana dediği ilk şey buydu:

"Gelmişsin :)"

Bu ses bana tanıdık geliyordu...

Z: Evet. Neden bu kadar geç geldin?

B: Seni izliyordum.

Z: Hep böyle gizli-gizli beni mi izleyeceksin?

B: O zaman sende etrafına iyice bak.

O konuşurken hemen maskesini indirdim. Bu çocukluk arkadaşım Alican'dı. Aslında rahatlamıştım. Çünkü tanıdığım biriydi.

Ona neden böyle bişey yaptığını sordum. Ve bana "Her şeyi hatırlıyorsun dimi? diye cevap verdi.

Z: Hadi ama bunu birlikte planlamıştık

A: Plan böyle değildi

Z: Azıcık değişti işte. Hem çok zevkliydi. Ama neden bana o kutuyu gönderdin?

A: İnsan mı gönderseydim?

Z: Tamam tamam. Peki yeni bir plana ne dersin?

A: Yine bana ihanet edip planı değiştirirsen?

Z: Merak etme her şey güzel olacak.

A: Tamam, hedefin kim?

Z: Betül

A: Betül?

Z: Can'ın kız kardeşi :)

Katil Ben Miyim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin