*Üçü sarılırlar.*Hyunjin-"Bizi bugün çok mutlu ettin teşekkür ederiz :)"
Felix-"yaa ne demek görevimm."
"He birde ben telefon numaramı vereyim."Chan-"Ohaaa FFelix telefon numarasını abime verdi..."
Felix-"Ayy yerim seni ne şirin bir çocuksun."
Chan-"Yaşlı olsaydım chan is so old olurdum o yüzden çocuk olmak daha iyi."
*Hyunjin ve Felix, Chan'nın bu dediğine gülerler.*
Hyunjin-"Biz artık gidelim."
*Hyunjin sessizce;*
"Yarın görüşürüz."Felix-"Tamamdır görüşmek üzere canlarımm."
Chan-"Görüşürüz lixx seni seviyoruzz 💋💋"
Felix-"Bende sizii."
—
*Felix'le vedalaştıktan sonra Hyunjin ve Chan eve gitmek üzere yola çıkarlar.*
Hyunjin-"Chan sana bir şey söyleyeceğim ama korkma tamam mı?"
Chan-" 5 yaşındayım artık korkmam büyüdüm ben!"
Hyunjin-" ahah şey yarın doktora gideceğiz tamam mı sonra sen uyuyacaksın.Çok güzel rüyalar göreceksin uyandığında daha sağlıklı olacaksın."
Chan-"aa gerçekten mii daha sağlıklı olcaksam tabii uyurummm."
Hyunjin-"Canım kardeşim benim her şey çok güzel olacak."
Chan-"Felix'le tanıştık ya benden mutlusu yokk😭😭🫶🏼🫶🏼"
Hyunjin-"ayayay"
—
*Ameliyat zamanı;**Hyunjin,Felix'i arar ama Felix telefonu açmıyordu.*
Hyunjin-"Of sonunda açtın.."
"Felix dün konuştuğumuz gibi Chan şuan ameliyata girecek sende gelecektin, buraya gelecek misin?"Felix-"Çok özür dilerim telefonu arabada unutmuşum şimdi geliyorum."
Hyunjin-"Tamam ben konumu attım."
Felix-"Yakınmış birazdan geliyorum yanınıza."
Hyunjin-"Tamam teşekkürler görüşürüz."
*Felix telefonu kapattı ve arabasını Hyunjin'nin attığı konuma doğru sürdü 16 dk sonra vardı.*
Chan-"Felixxxxxxx!!"
Felix-"Channn"
*Felix,Chan'ı kucağına alır.*
Felix-"Şimdi seni uyutacaklar uyandığında daha sağlıklı olacaksın senin yaşındakiler hep böyle oluyor."
Chan-"Aa gerçekten mi iyiymiis."
Doktor-"Chan'cım artık seni alalım buraya."
*Chan'ı ameliyat odasına götürürler.Ve Hyunjin ağlamaya başlar.*
*Hyunjin ağlamaklı bir şekilde;*
Hyunjin-"Felix o ölürse ben ne yapacağım kimsem yok ailemizde öldü Chan'da ölürse ben nasıl yaşarım.Kurtarılcak değil mi??"
Felix-"Hyunjin yapma böyle gerçekten üzülmeye başladım o iyileşecek.. bu ameliyata girmeseydi hiç şansı yoktu ama şuan biraz da olsa var?"
Hyunjin-"Evet ve o da senin sayende sen olmasaydın o binlerce parayı veremeyecektim."
Felix-"Maddi durum kötü mü? Yanlış anlama lütfen."
Hyunjin-"Hayır aslında çok güzel miras vs baya param var ama birazını kumarda kaybettim.Kaybettiğim paraların yerini doldurana kadar para harcayamam."
Felix-"Yaa adına üzüldüm bir daha kumar oynama bence daha kötüsü olabilirdi."
Hyunjin-"Haklısın daha çok param hatta her şeyim gidebilirdi hepsi o pislik Seo Changbin yüzünden.."
Felix-"Nee Seo Changbin mi?
Selam çok uzun olmasa da sık sık bölüm atıyorum lütfen okuyanlar oylasın çoğu kişi oylamıyor :/🫶🏼💗🤧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Concert-Lee
Teen FictionHyunjin lösemi kardeşini söz verdiği konsere götürmüştü. Ficin sahibi; jisunghaniie