Felix-"Evet ama canını acıta acıta."Hyunjin-"Sende az değilmişsin hee ÜWLDQĞFĞQĞE konserde çok soft bebeksi gözüküyordun.Özellikle sesin varya aşşırı güzeldi aşık oldum."
Felix-"Aşık mı oldun?"
Hyunjin-"Şey yani demek istediğim çok güzeldi beğendi-"
Felix-"Haha anlayacağımı anladım AŞIKSINN HAHAHAAHAHAH!!"
Hyunjin-"Ban şuan kardeşim ölmediği için çok mutluyum yoksa bozulurduk hıh."
Felix-"Yaa tamam ya hem aşık olmak kötü bir şey değil kii?"
Hyunjin-"Gay olmasan yumruğumu yerdin."
Felix-"LAN CİDDİ MİSİ-"
Hyunjin-"Bağırma amına koyayım herkes bize bakıyor."
Felix-"Lan ciddi misin gay misinnnn?? Bende öyleyim he buarada amıma koyamazsın çünkü ben kız değilim 😘😘."
Hyunjin-"Pipine koyayım ozaman."
Felix-"ÜQLDĞQĞDŞWŞEQĞDŞQİFŞQŞRİQİRÖQİRLQĞRŞWLTLQĞTMWŞRLWLTKWŞRLWLRLWLELWPTKWRKWTOQOLERKQOTJWOTOEKQLROWKELRKTOEKRPWTKWĞRLWPEĞĞWPRWPŞWLESTRAYKİDSASKİMOLMUSİQDÖŞQSŞQŞDKŞWELWLWLWLWŞŞQW."
Hyunjin-"Off rezil oldum her neyse gülmeye yaaa!!!"
Felix-"Öpersen gülmem,öpmezsen daha sesli ve çok gülerim."
Hyunjin-"Umrumda mı beni tanımazlar ama seni tanıyorlardır."
Felix-"Buradakiler beni tanısaydı hepside yanıma gelirdi emin ol yaşlılar beni dinlemiyor zaten."
Hyunjin-"Çok mu sevdin benide öpme mi istedin?"
Felix-"Evet şimdi beni öp!!!"
Hyunjin-"Aramızda 1 yaş var yani sen büyüksün."
*Der ve Felix'in elini öper.*
Felix-"Üzdün beni."
*Felix sessizce sandalyeye oturur Chan'ı izler.O sırada sahteden yüzünü asmayıda ihmal etmez.(yerim suratını)*
*biraz daha üzgün hali ŞQÖEQŞĞW*
Hyunjin-"Ciddi değilsindir umarım."
Felix-"Gay olmamla mı?"
Hyunjin-"Hayır onu demiyorum üzülmen hakkında söyledim."
Felix-"Şuan gerçekten kırdın beni."
*Felix sahte ağlama konusunda çok iyidir ve ağlamaya başlar.(pick me) ÜQŞEŞQĞWĞW"
Hyunjin-"Ağlamaa off.."
Felix-"Hıh."
*Hyunjin,Felix'in yanına oturur.Kulağına doğru yani şakak kısmını 5-10 saniye öper.*
Hyunjin-"Dalin kokuyorsun..Görünüşünde bebek gibi ama sesin uymamış ÜQLDŞQĞEĞW"
Felix-"Seni seviyorum..."
Hyunjin-"Bende seni arkadaş olarak seviyorum."
*Felix biraz üzülür.*
Felix-"Ben..Ben doktorlara Chan ne zaman uyanır diye soracağım."
Hyunjin-"Tamam."
*Hyunjin'nin iç sesi;"
"Ona kötümü davrandım acaba o beni seviyor olabilir ve beni seven birini tersledim."*Felix buruk bir sesle;*
"Geldim al suda aldım."Hyunjin-"Ayy teşekkür ederim."
Felix-":)"
Hyunjin-"Peki Chan ne zaman uyanacak?"
Felix-"Ona yüksek dozda uyutucu yapmışlar yarın sabah uyanırmış ve şuan durumu iyi bir sıkıntı yok."
Hyunjin-"Yaaa çok sevindimmmmm"
*Hyunjin, Felix'e sarılır.*
Felix-"Hyunjin sana daha yakın olmak istiyorum seni seni ben tanıştığımızdan beri ayrı sevdim.."
Hyunjin-"Seni anlıyorum bende aynı şekilde hatta seni ilk gördüğümde oha bu mu Felix gibi şeyler söyledim.Seni yaşlı biri sanmıştım İQÖDŞWİEWŞWŞ"
Felix-"YAAA TÜM KARİZMAMI BOZDUN QĞLDŞWDĞĞWEĞ"
*Hyunjin Felix'e bayağı yaklaşır.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Concert-Lee
Teen FictionHyunjin lösemi kardeşini söz verdiği konsere götürmüştü. Ficin sahibi; jisunghaniie