Kaslarına kurban olduğumun Jeonu
Sınır: 5 Vote 15 YorumRuh halim son zamanlar pek iyi değil, kötü yazdığım için üzgünüm bunu telafi edeceğim.
Not: önceki bölümde ön değil arka bahçe olacaktı aşklarım
İyi okumalar!
_Jungkook, arkasından kendisini takip eden çetesiyle beraber kampüs kapısına doğru adımladı. Onları gören herkes kenara çekilerek yol açıyor, arkalarından fısıldaşarak bakıyorlardı. Jungkook'un emin adımlarını görenler merakla izliyordu çeteyi.
Bahçeye çıktıklarında gördüğü topluluğa doğru ilerledi Jungkook. Kalabalığı yararak içlerine daldığında yerde yüzü kan içinde kalmış birini yumruklayan Minho'yu gördü.
"Oruspu çocuğu!"
Minho üzerine çıktığı gencin yüzüne sert bir yumruk daha geçirdiğinde kalabalıktan tezahürat sesleri yükseldi.
"Sen nasıl sevgilimin fotoğraflarını yayarsın lan!"
Olayı anlayan Jungkook çatık kaşlarıyla ikiliye ilerledi. Mingyu ve Yoongi de yumruklarını sıkmış peşinden geliyordu, Bogum'la daha görülmemiş bir hesapları vardı.
Üçlüyü gören kalabalık sessizleşerek meraklı bakışlarıyla olacakları beklemeye başladı.Ağır adımlarıyla Bogum'un başında dikilen Jungkook botunun ucuyla bedenin parmaklarını ezdi.
"Ah!"
Gözlerinden ateş saçan Minho yaralı gencin üzerinden kalkarak öfkeli bakışlarını ondan çekmeden bir adım geri çekilerek Jungkook'a yer açtı.
"Eeee Bogum... O taciz ettiğin (!) sevgilin ortalarda görünmüyor? "
Gencin eline biraz daha bastırdı ve onun buruşan yüzünü alayla sırıtarak izlemeye devam etti.
"Geçen ki yediğim dayak sana yetmemiş sanırım."
Bu sefer ise alaycı kimliğinden sıyrılıp öfkeye yerde yatan bedenin üstüne eğildi "Bizden birinin fotoğraflarını yayıp bu olaydan sağ çıkabileceğini düşünmen çok zavallıca."
Son kez Bogum'a sert bir bakış attıktan sonra geri çekildi ve arkasını dönerek Yoongi'ye baktı. Mesajı alan çete yerde yatan bedene doğru ilerlerken Jungkook bir kaç adım atarak arkasını döndü ve korkuyla arkadaşlarına bakan Bogum'u izledi keyifle.
Yoongi yakalarından kavrayıp kaldırdığı çocuğa tam kafa atacaktı ki ortamda naif bir ses duyuldu.
"Hey neler oluyor?"
Jungkook daha önce duymadığı tınıyla sesin geldiği yöne döndüğünde kaşları havalandı. Daha önce görmediği genç adam Yoongi'ye ilerleyerek Bogum'un yakasını kavrayan ellerini tuttu ve çözmeye çalıştı .
"Bırakır mısın lütfen."
Yoongi'nin adamı dinlemeden gencin yakalarını daha sıkı kavrayıp yukarı kaldırdığını gören Jungkook onlara doğru adımlayarak "Yoongi, bırak." diye seslendi. Açıkçası adamın neler yapacağını merak ediyordu.
Daha demin kendisini dinlemeyen gencin şimdi Bogum'un yakasını bıraktığını gören genç adam merakla sesin geldiği yöne döndü.
Bir adım ilerisinde duran yapılı bedenle gözleri çakışınca vücudunu bir titreme sarmıştı. Yerinden bir santim kıpırdayamadan karşısındakine bakışmaya devam etti, gözlerini alamıyordu.
"Bayım onlar bana vurdu."
Gelen sesle anın büyüsünden sıyrıldı ikili. Genç adam kızaran yanaklarını saklamak için başını yere eğerken, Jungkook başını iki yana sallayarak adamın arkasındaki bedene çevirdi bakışlarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TEACHER | TAEKOOK
FanfictionOkuduğu üniversitenin en korkulan ve popüler öğrencisi badboy Jungkook, yeni atanmış naif edebiyat öğretmeni Kim Taehyung'u gözüne kestirmişti. Öğretmen × öğrenci ilişkisi! Mpreg Texting + Düz yazı Semekook Uketae Küfür içerir