Selaammm!
Şuan mutlu hissediyorummmm, ficime destek olan herkese teşekkür ederim ❤💜💙
Uketae etiketinde 97'yiz, çok mutluyum! (çok anlamlı 🥺)Bakın kapak bile tasarladım
Yeni kapağımız nasıl olmuuşşş?
İçimdeki bu iyi enerjiyle bölüm yazmaya geldim
Pazartesiye kadar büyük ihtimal iki hesabımda da aktif olurum ama bölüm yazmaya zamanım olmayacağı için hemen bölüm yazacağım papatyalarım.
İyi okumalar!☆☆☆
"Teşekkür ederim Jin."Samimi bir gülüş sunan Taehyung'la beraber gülümsedi Jin. Onu ilk gördüğünde gerçekten şok olmuştu, Jungkook'la shiplediği adamın yeni edebiyat hocaları çıktığını görünce aklındaki tilkiler çalışmaya başlamıştı bile.
"Ne demek öğretmenim, bundan sonra her türlü durumda benden yardım isteyebilirsiniz." Diyerek sinsice gülümsedi.
Özellikle aşk konusunda.
"Evli misiniz hocam? Alyansınız yokta."
"Hayır değilim, niye sordun ki?"
"Hiiçç- A bakın Jungkook geliyor!"
Taehyung, heyecanla başını arkasında kalan kantin kapısına çevirdi. Gördüğü bedenle gözleri kocaman olmuştu. Biçimli dudakları şokla aralandı.
Tüm ihtişamıyla oturduğu sandalyenin önünde duran Jungkook'un aldığı tepkiyle dudağının kenarı aheste bir şekilde yukarı kıvılmıştı. Bir elini cebine sokarak onları anlamlı gözlerle izleyen Jin'e döndü.
Mesajı alan genç "Sonra görüşürüz öğretmenim, Jungkook'la iyi eğlenceler!" diye bağırdı ve imayla sırıtarak, arkadaşına ağzının suyunu akıtarak bakan kızların arasına girerek gözden kayboldu.
Onun bu imasıyla Jungkook başını iki yana salladı ve arkasını dönerek ilerlemeye başlarken "Hadi gel." diye seslendi. Aslında yeni hocasıyla hiç ilgilenmeyecekti ama onun bu adam olduğunu görünce birden ilgisini çekmişti bu iş.
Duyduğu sesle Jungkook'un ilerlemeye başladığını fark eden Taehyung hızla yerinden kalkarak gencin peşine takıldı.
_
Genci takip ederek basketbol sahasına kadar gelen Taehyung, Jungkook'un ona dönmesiyle gözlerini ayıramadığı bedenden hızla çekerek etrafına bakındı. Aklını toparlamaya çalışıyordu.
Maç yapan bir kaç kişiye bakarken ona doğru hızla gelen topu fark ederek çığlık attı ve gözlerini yumdu. Ağzında atan kalbiyle çarpmayı bekledi. Geçen bir kaç saniyenin ardından bir şey hissetmeyince yavaşça araladı gözlerini.
Topu kavramış büyük damarlı eli görünce üstündeki korkuyu atarak yavaşça elin sahibine çevirdi bakışlarını. Kaslı koldan sonra gördüğü yüzle gözleri yine kocaman olmuştu. Ne yani, Jungkook kendisini korumuş muydu?
"Dikkat etsene Soobin!"
Bağıran bedenle beraber titreyen irisleriyle beraber onlara doğru koşan bedene çevirdi başını.
"Pardon kaptan, çok özür dilerim hocam."
Jungkook topu Soobin'e fırlatarak bakışlarını tekrardan Taehyung'a çevirdi. "İyi misin?"
İşte bu bir ilkti, Jungkook en son ne zaman birine 'iyi misin' diye sorduğunu hatırlamıyordu bile.
"Hm hm" diye mırıldanan Taehyung gözlerini kırpıştırarak Jungkook'a çevirdi bakışlarını.
"Taehyung, niye nefesini tutuyorsun, yüzün kızarmış."
O demeden önce nefesini tuttuğunu bile fark etmemişti genç adam. Omzuna koyulan elle alacağı nefes bi' yerlerine kaçtı.
"Hayır, sen iyi değilsin. Yürü revire gideli-"
"Çektim, hepsini çektim! AAAAAAAAA"
"Ayh Jin noluyo düştü bu?!"
"Chan kalksana Chan! Bi gören olucak. Lan bu bayıldı."
☆☆☆
Heyoooooo!
Ben geldiimmmmm
Chan bayıldı yine QXSKSBWJKPYRW
Ay Jungkooka neler oluyor
Taehyung etkisi şekerim 😎💅🏻
Hazırlanmam gerektiği için kısa kesmek zorunda kaldım.
Sevdiğim kpop gruplarından sınıf kurdum ama txtden kimseyi koymadığımı fark ettim (püü gerizekalı nasıl unutursun) ve hooppp soobin fice girdiiEvet semetaeci olup semekook yazan mal kimmişş??
Aaa benmişimŞu afet nasıl uke olur aq!!! 🤬
Neyse düşündükte moralim bozuluyo
Kendinize iyi bakın,
Oy vermeyi unutmayın,
Taekookla kalınnn! 💜💜💜💜💙Seviliyorsunuz 🌼 (Papatya emojisi bulamadım amk) papatyalarım. ❤❤❤
Babaayyy!18.08.2023
-Daisy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TEACHER | TAEKOOK
FanficOkuduğu üniversitenin en korkulan ve popüler öğrencisi badboy Jungkook, yeni atanmış naif edebiyat öğretmeni Kim Taehyung'u gözüne kestirmişti. Öğretmen × öğrenci ilişkisi! Mpreg Texting + Düz yazı Semekook Uketae Küfür içerir