Omen tonreem jknin mor ck donları aşkına
Uke tae etiketinde 97'ydik (çok anlamlııı)
Sonra 31'e yükseldik (Evt yine çok anlamlı ✈)
Sonra birden düştükkkk
Şuan 68'iz 😭
Ühü...Neyse neyse (Kötü enerjiyi attım)
Hi bitch 😎💅🏻😘
500 okumayı geçmişizzzz çok mutlu oldum bunun sevinciyle yb ile geldim.
İyi okumalar!
☆☆☆"Chan senin bayılacağın zamanı sikeyim"
"Öf ne yaaa! Duymadınız mı Jungkook ilk defa birine bu kadar yakın davrandı! Üstelik yeni tanıştığı birine! "
"Jisung dışında kimseye böyle ilgili değildi. Tae hocaya artık yenge mi demeliyiz? "
Jungkook onların bu konuşmasına göz devirdi. Her olayı böyle abartmakta üstüne yoktu onların. Arkadaşları yarım saattir bu konuyu konuşuyordu.
Chan, Jimin ve Jin'in onları basmasıyla (?) gerçekleşmişti herşey. Jimin bayılan arkadaşını boş vererek Taehyung'un yanına gelmiş, genç adamı soru ve övgü yağmuruna tutmuştu. Sorduğu saçma soruların onu düşürdüğü durumu gören Jungkook, Jimin'i arkasında bırakarak kolundan tuttuğu hocasını revire bırakmıştı.
Neden böyle ilgili davrandığını kendisi de bilmiyordu.
"Sanırım ilk defa edebiyat dersine bu kadar ilgili olacağım." dedi ve kıs kıs güldü Lisa.
"Tae hoca geliyor!" diye bağırarak sınıfa dalan Nayeon'la konuşmayı kesti hepsi.
Sınıf kapısı yavaşça açıldı ve gülümseyerek içeriye girdi Taehyung. Elindeki dosyayı öğretmen masasına koyup hızlı hızlı yürüyerek sınıfın ortasına geldi.
"Merhabalar arkadaşlar!"
"Hoş geldiniz Hocam!"
Jeonghan'ın bağırmasıyla kıkırdadı genç adam. "Bugün sizinle ilk dersimizi işleyeceğiz. İsterseniz önce bir tanışalım." Diyerek ilerledi ve masasının üstüne oturdu.
"Ben Kim Taehyung. Bu yıl edebiyat derslerini birlikte izleyeceğiz."
"Hocam çok genç gözüküyorsunuz. Kaç yaşındasınız?" Diye soran Jisoo'yla beraber ona doğru döndü.
"Yirmi bir yaşındayım." Demesiyle sınıftan şaşırma nidaları yükselmişti.
"Hocam gerçekten çok gençsiniz. Okulumuzdaki en genç hoca olan Yugyeom hoca bile yirmi dokuz yaşında!"
"Ben ilk öğretmenlik deneyimimi sizinle yaşayacağım. Neyse artık derse geçelim mi?"
Sınıftan çıkan homurdanmalarla Changbin "Hocam ama daha ilk günde ders olur mu yaa!" diye bağırmıştı. "Daha biz kendimizi tanıtmadık."
"Tamam o zaman. Hepiniz sırayla kendinizi tanıtın." dedi genç adam ve kapı kenarındaki ilk sırada oturana döndü. "Sen başla hadi."
"Öhöm Hocam ben Hoseok. 28darkness'in hacker'ı aynı zamanda sosyal medya gözüyüm."
Yakaladığı detayla "28darkness mi? O nedir?" Diye sordu Taehyung.
Arka sıralardan birinin "Zamanı gelince öğrenirsiniz Hocam." diye seslenmesiyle "Peki." dedi genç adam. "Devam edin."
"Soyeon ben. Kız olduğuma bakmayın hocam, kavgalarda benim yerim büyüktür. 28darkness'ın kraliçesiyim. "
"Kim Mingyu, bu okulda katılmadığım bir dövüş bile yok."
"Lee Minho, Sevgilime kalkan tüm elleri kırarım."
"Adım Dahyun. Ortaklarım Tzuyu, Lisa ve Yuna ile beraber okuldaki herkesi tanır, hikayelerini biliriz."
"Hwang Hyunjin, 28darkness'ın gizemiyim. Bizim dışımızda kimsenin ben hakkında bir bildiği yok. "
"Park Jimin ben, 28darkness'ın sinsisiyim. İsteyip de ağıma düşürmediğim kimse yoktur."
Sıranın ilerlemesiyle beraber Taehyung bir kez daha şaşırıyor ve bu sınıfa hayran kalıyordu. 28darkness hakkındaki merakı git gide büyüyordu. Herkesin dayanışma içinde olması ve özellikleri onu çok etkilemişti.
Okulda geçirdiği sadece iki saatte bile herkesin neden bu sınıftan bahsettiğini anlamıştı.
Kısa kısa kendini tanıtan öğrencilerle sıra cam kenarındaki son kişiye geldi. Birden göz göze geldiği bedenle yutkunu Taehyung. Genç, gayet rahat bir şekilde oturduğu yere yayılmış, on kilometre öteden bile kendinden emin bir görüntü sergiliyordu.
"Jeon Jungkook. 28darkness'ın lideriyim."
☆☆☆
Agagagaga
Shit shit shitttt
Ben bi yükseldim, bıraktığım yere bakın
Haşmetli Jknin altında eziliyorum a dostlar.Evet,
Bence güzel bir bölüm oldu.
Sınıfla ilgili fikir sahibi olmuşsunuzdur benceSizce 28darkness ne?
Hakkında ne düşünüyorsunuz 👉🏻Ay bugün Tae şanslı bir armyle bir gün geçirdi!!!
KISKANÇLIKTAN ÖLÜYORUM A DOSTLAR
AAAAAAAAAAAAA 😭😡🤬😫👹
TAENİN OMZUNA KOYDUĞUN ELLERİNİ KOPARIRIM BE ŞILLIKAiisshhh neyse.... sakin olmalıyım
YARIN JUNGKOOKUN DOĞUM GÜNÜÜÜ
Sabırsızlıkla bekliyorummmYorumlarınızı merak ediyorum papatyalarım 🌼
Oy vermeyi unutmayın,
Taekookla kalınnn! 💜💜💜💙31.08.2023
-Daisy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY TEACHER | TAEKOOK
FanfictionOkuduğu üniversitenin en korkulan ve popüler öğrencisi badboy Jungkook, yeni atanmış naif edebiyat öğretmeni Kim Taehyung'u gözüne kestirmişti. Öğretmen × öğrenci ilişkisi! Mpreg Texting + Düz yazı Semekook Uketae Küfür içerir