Arkadaşım arabayı durdurunca hızlıca indim.Heyecan o kadar fazlaydı ki ben bile ne olduğunu çözemedim aklım benden önce gidiyor ve kalbimin atışını duyabiliyordum.
Çünkü ben varlıklı bir aileden gelmemiştim.Ve Bir Mağazada Çalışandım Ve Ne İşim Olurdu Barda?
Arkadaşım annesinden gizli geliyordu.Annesi ile babası uzun süre önce ayrılmıştı ve annesine yalan söyleyip çıkabiliyordu.
"Elif!"
Arkadaşımın seslenmesi ile ona döndüğümde yanıma gelmişti.
Nalan:Bu geldiğimiz ikimizin arasında sır olarak kalacak.
Nalan:Yoksa annem beni öldürür.
Elif:Tamam söz aramızda kalacak.
İkimiz kol kola girip mekandan içeri adım attık.
İçerisi o kadar gürültülü ki anlatamam bu sesle yanımdaki arkadaşımı bile duyamazdım.
Nalan:Gel şuradaki masaya oturalım mı?
Elif:Duyamadım?
Nalan:Beni takip et
Elif:Tamam
Nalan:Burası ses sistemine uzak birbirimizi duyabiliriz
Elif:Aynen burası iyi seni rahatça duyabiliyorum
Arkadaşım oturduktan 15-20 dakika sonra garsonu çağırmıştı ve ben ilk defa geldiğim için içecek konusuna girmeden su istemiştim.
Elif:Merhaba ben bir Spirytus alayım
Garson bana döndüp "siz ne alırdınız" demişti.
Elif:Ben Soğuk Su İstiyorum.
Arkadaşım beni dürtmüş ve garsona bakmıştı.
Nalan:Spirytus iki tane olsun
Garson gittiğinde arkadaşımın dizine vurmuştum.
Elif:Sen delirdin mi buraya ilk defa geliyorum ve alkol kullandırıyorsun bana
Nalan:Ya hiçbirşey olmaz zaten seni yalnız bırakmayacağım bugün bana emanetsin
İkimizde müziğe kafa sallayıp etrafa bakarken konuşuyorduk.
Garson siparişlerimizi masaya bırakmıştı.
Garson:Hanımefendiler kusura bakmayın ama sizi burdan kaldırmamız gerekiyor
Arkadaşım merakla sormuştu.
Nalan:Neden kalkıyoruz acaba?
Garson:Galatasaray Futbol Klübünün Ünlü Futbolcuları Geldi Ve Sessiz Yer İstiyorlar. En Sessiz Burası.
Nalan:Peki kalkalım o zaman gel Elif
Çantalarımızı alıp başka masaya oturduk.Oturduğumuz eski yerimizin tam karşısındaydı onları görebiliyordum.
İzlediğim Masada Konfetiler Patlıyor Meşaleler Yanıyor ve Şaraplar Açılıyordu.
Arkadaşım Wc gitmiş ve gelmişti geldiğinde benim masayı izlediğimi görünce sormuştu.
Nalan:Kimler var baya odaklanmışsın
Elif:İcardi Zaniolo Kerem Ve Barış Alper Yılmaz