Bölüm 2

155 7 3
                                    

Nalan:İmza alalım mı?

Dediğinde yüzümü ona çevirdim ve sordum.

Elif:Ne için?

Nalan:Elif sen ben gelmeden önce bir daha mı alkol kullandın?

Kafamı salladım.

Elif:Yoo?

Nalan:O zaman ne alkol komasına girecek gibi konuşuyorsun!!

Elif:Peki gidelim ama imza aldıktan sonra hemen gidiyoruz!

Nalan:Söz Nalan Sözü

İmza almak için onları ararken yürümede zorlanmaya başladım. Bir yandan midem bulanıyor bir yandanda başım dönüyordu.Nalan onları bulduğunda ben daha çok tenhaya cekildim, Nalan'in işi biter bitmez hemen eve gitmek istiyorum.

Birkaç dakika Nalan'i bekledim ama gelmedi, bende yavaşça kalkıp onu aramaya başladım. Ağzımı tutarak etrafı gezdim çünkü her an kusabilirdim. Bir masaya yaklaştığımda birisiyle öpüşürken yakaladım. Şaşkınlıkla elimi ağzıma götürdüm.

"Allah belanızı versin!" Hızla gidip ikisininde üzerine masanın üzerinde duran alkolü döktüm.Nalan her ne kadar beni sakinleştirmeye çalışsada başaramıyordu.

Söverek masaya oturdum, midem daha çok bulanmaya ve ağzıma yavaş yavaş gelmeye  başlayınca hızla yan tarafıma döndüm ve içimdekileri boşalttım.O sırada biri yanıma oturmuştu.

Ağzımı peçete ile sildikten sonra yan tarafımdan gelen ses ile oturan kişinin tarafına döndüm.

"Hanımefendi?" Birinin bana seslenmesiyle ne dediğini algılamaya çalıştım.

"İyimisiniz?"  Bana peçete verip sakinleştirmeye çalışırken adam yavaşça bana yaklaşıp kolumdan tuttu sonrasında kaldırdı. Siması oldukça tanıdıktı önceden görmüş gibiydimama cikaramiyordum.

Yüzü çok tanıdıktı daha önce çoğu defa görmüştüm ve şuan eğer alkollü olmasaydım net çıkarırdım.

Bana tekrardan "İyi Misiniz?" dediğinde midem çok bulandığı ve yandığı için hayır anlamında kafamı sağa sola salladım.

"Eviniz nerede pekii?" Evimi ona asla söylemezdim eğer beni evime bıraksaydı herkes aileme haber verirdi ani bir şekilde durup arkama baktım.

"Alkolü biraz fazla içmişsiniz, yardımcı olmama izin verin." Geri adama döndüm o beni evime birakamazdı ama anlayamadığım, tanımlayamadigim birseyin içindeydim şuan adam geri belimi tutup bana destek oldu.

"Ben alkollü değilim rahat olun" bunu demesine çok şaşırmıştım.
Ona bakarak "Burası bir gece klübü nasıl kullanmazsın" Demiştim ve yüzünü kulağıma yaklaştırarak.
"Dinimizde alkol yok" demişti.

"Lütfen izin ver seni eve götüreyim Burda başına bir iş gelebilir"

Bunu demesinden sonra yine yüzünü hatırlamadığım sarı saçlı biri onun koluna girmiş ve masaya oturtmuştu.

SARHOŞ/KEREM AKTÜRKOĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin