3 tahun lepas~~~
Pang pang!!
Dua das tembakan dilepaskan.Seorang lelaki yang berusia jatuh ke lantai.Dia mengerang kesakitan.
Aku jatuh terduduk.Aku menangis dan menghampiri lelaki itu.Aku memegang tanganya.Darah laju mengalir dan memercik ke lantai.
"Kau gembira tak pompuan malang!!!"tengking nenek sihir.
"Ini semua salah kau faham tak ini salah kau,kau yang bunuh orang tua tu"Sambungnya lagi.
Aku menangis sambil mengeleng geleng kepalaku menafikan kata kata nek sihir itu.Lelaki itu memegang erat tanganku.
"Bo bo na app appa ss sa ya yang Bona"lelaki itu perlahan melepaskan tanganku.Dia memejam mata dan melepaskan hembusan terakhirnya.
Aku menjerit dan mengongcangkan tubuh lelaki itu.Aku tak dapat menerima hakikat bahawa dia telah pergi.
"Appa!!! Ireona!!Appa!!" Jeritku
"Kau nak nangis sampai air mata darah pun tak ada guna!!!Aku benci orang tua tu! Kau pun aku benci! Kau dah memang si*l" tengkingnya lagi.
Nenek sihir itu menghampiri ku dan menarik rambutku.Aku meronta kesakitan.Aku cuba untuk melawanya namun nenek sihir itu lebih kuat.Dia menampar pipiku berkali kali.Pipiku barasa sungguh sakit dan cecair merah mengalir di bibirku.
"Kau memang patut mati tapi aku tak akan puas hati kalau kau mati sekarang!! Aku nak kaku sengsara sebelum mati"
Dia menarik rambutku sehingga kepala aku didongakkan.Dia melempang aku.
Aku jatuh ke lantai. Kepalaku sangat sakit.Nenek sihir itu menyepak perutku.Aku sudah tiada tenaga untuk melawanya.
Aku sangat sakit.Aku terbaring lemah.Aku paling ke kiri.Nafasku semakin sesak.Mayat lelaki itu tidak jauh dariku.Aku menangis sekuat kuatnya.
Kenapa semua ini terjadi dekat aku.Seluruh tubuhku berasa sangat pedih.Aku semakin lemah untuk bangun.
Kemanakah nenek sihir itu pergi.Persoalan tu aku biarkan sahaja.Aku dah tak mampu untuk berfikir lagi.
Pistol yang digunakan oleh nenek sihir itu berada tidak jauh dariku.Aku cuba mengumpul tenagaku.
Aku bangkit perlahan lahan namun tak semudah yang aku fikirkan.Aku semakin sakit.Memori indah bersama ayahku mula memenuhi mindaku.
Ia bagaikan satu tenaga untukku bangun.Namun akibat kaki ku yang sakit aku tak mampu berdiri.
Aku merangkak rangkak ke pistol itu.Apabila aku berjaya memegang pistol itu.Nenek sihir itu menjerit di luar rumah meminta tolong.
Aku pelik dengan helah nenek sihir itu.Nampak sangat yang nenek sihir itu berlakon untuk menutup perbuatannya yang keji.
Aku bangkit dan aku berjaya.Aku cuba untuk keluar dari rumah namun alangkah terkejutnya aku apabila dua anggota yang lengkap beruniform menangkap ku dan membawa ke balai.
Dalam otakku hanya mempunyai perasaan yang sangat keji iaitu dendam......
Di makamah
"Dengan ini pesalah ,Han Bo Na dijatuhkan hukuman penjara 3 tahun akibat dipercayai membunuh mangsa,Han Soo Man"tutur hakim dan mengetuk penukulnya.
Aku sempat memandang wajah nenek sihir itu.Nenek sihir itu seperti mengatakan sesuatu.Walaupun jauh aku dapat menangkap perkataan yang disebutnya sebelum aku dibawa ke van untuk pergi ke neraka atau lebit tepat lagi penjara
Aku mengenggam buku limaku.Dendam aku semakin membuak buak .
------------------------------------------------------