instarhwagram
bugün için de teşekkürler shinestars! iyi iş çıkardık~45.678 beğeni, 75.547 yorum.
x
PARK SEONGHWA 🛐🛐y
yeni albüm ne zaman?no1likeseonghwa
OF SEONGHWA YAKTIN BENIno1likeseonghwa
yarınki konseri iple çekiyorum 😭yorumlarımı yazdıktan sonra telefonumu kapatıp bir kenara koydum, yarın için heyecanlıydım çünkü hayatımda ilk defa debutundan beri hayranı olduğum park seonghwa'nın konserine gidecektim. bu tamamen şans eseriydi çünkü hem ilk defa annemden izin koparabilmiştim, hem de park seonghwa ilk defa busan'a geliyordu.
bileti alabilmek için 2 ay boyunca 3 ayrı part time işte çalışmam gerekmişti ama buna değmişti, en ön sıradan bilet kapabilmiştim.
bugünü geçirmek fazlasıyla zor olmuştu ama şükür ki gece olmuştu. yatmak için hazırlanmam gerekliydi. o yüzden elimdeki telefonu şarja bırakmış, hızlıca duşa girmiştim.
sıcak ve rahatlatıcı duştan sonra dişlerimi fırçalamış, odama geçerek pijamalarımı giyinmiştim. saçlarımı kuruttuktan sonra da uyumak için yatağa uzanmıştım. gözlerimi kapatmış, uyumaya çalışırken yaklaşık 15 dakikadır yatakta dönüp durduğumu fark etmiştim.
heyecandan uyuyamıyordum!
gözlerimi açıp kafamı ovuşturdum, uyumam gerekiyordu. bir süre daha denemenin ardından uyuyamayacağımı fark etmemle birlikte derin bir nefes aldım ve yorganı üstümden fırlatıp komodindeki telefonumu elime aldım.
heyecanımı bastırmak adına gruba mesaj atma kararı almıştım.
hongjoong'un kedicikleri
hongjoong
şş kızlar
hongjoong
uyuyamıyorum bana bir el atınyunho
onu yapamitpruz maalesefhongjoong
orospcıcıchanhee
el atardim
chanhee
konsere gidecefini haber vermeyip tek kisilik bilet almasaydin.yunho
eski arkadasımhongjoong
YA 50 KERE ÖZÜE DİLEDİM ZATEN
hongjoong
DAHA NAPAYIMchanhee
i'm looking for some real friendshongjoong
😭😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one kiss | seongjoong oneshot
Fanfictionidol park seonghwa'nın ona aşık, takıntılı fanı kim hongjoong.