Historia na faktach (czyt. talks)

33 2 2
                                    

Pewnego pogodnego poniedziałkowego południa był sobie Psor Quarion, który miał ochotę na coś słodkiego z  automatu na dworcu pkp. Już się szykował by jak najszybciej wyciągnąć z automatu pysznego Lubisia, lecz coś go pokonało, a mianowicie SAM automat mugolski! 

 - Axiaaaaaaa! Chodź tu, proszę - powiedział a właściwie krzyknął w stronę Psorci Axi, która ze zdziwieniem wstała by przyjrzeć się sytuacji. Podeszła do automatu i zaczęli dyskutować bez jakiegoś przekrzykiwania siebie nawzajem.

 - Quarion... tu jest instrukcja? Sama instrukcja Cię pokonała? - spytała Psorka spode łba.

 - Ale tego się nie da zrobić tak jak w instrukcji! - powiedział z leksza oburzony.

Po czym Psorka Axia postępowała zgodnie z instrukcją na automacie, wtedy wyleciał Lubiś i Quarion otworzył swe usta ze zdziwieniem, nie wierzył, że Axi się to udało.

 - Okej... to jest dla Ciebie - powiedział dając jej Lubisia. Po czym Psorka zaczęła się śmiać na cały dworzec po chwili Psor również dołączył.

 - Mam Lubisia, mam Lubisia! - wykrzykiwała na cały dworzec. - Przyznaj, że wygrałam!

 - Dobra, dobra... wygrałaś! - odpowiedział z śmiechem biorąc z automatu picie.


BONUS

====== Tutoriale Psora Quariona ======

Tutorial 1: Jak nalewamy prawidłowo zupę do miski?

1. Najpierw część makaronowa.

2. Potem część makoronowo-wodna.

3. A na samym końcu część wodna.

Tutorial 2: Jak prawidłowo złożyć szatę, aby nie spadała z oparcia krzesła?

1. Kładziemy szatę na podłodze lub rozwijamy w powietrzu.

2. Składamy na pół tak , aby było widać jedną stronę kaptura.

3. Kaptur można (nie trzeba) ułożyć wzdłuż szaty.

4. Kładziemy szatę na oparcie krzesła.

Tutorial 3: Jak należy składać koc?

1. Rozwijamy koc i prostujemy go na podłodze, aby było łatwiej.

2. Składamy koc na pół dopóki nie uznamy, że zmieści się w pudle w magazynie.

Tutorial 1 PSORKI GALENE: Jak prawidłowo nalewać picie?

1. Podchodzimy z szklanką do dzbanka z piciem.

2. Podnosimy szklankę na wysokość dzbanka i dzbanek na wysokość szklanki.

3. Nalewamy napój.


=============================================

No to jak widzicie wstawiłam jeszcze jeden rozdział dzisiaj, możecie się radować! (dosyć późno, ale jednak) *odkręcanie żarówek*

Dziękuję za czytanie Quatroludki. Do następnego ;)

=============================================

Talksy oraz memy - QuatronumOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz