Talks

24 1 0
                                    

Był wietrzny dzień w Karnitach, w który Czara Ognia miała wybrać jednego reprezentanta z każdego domu do pierwszego zadania Turnieju Trójmagicznego. Wszystkie domy zebrały się i ustawiły w pół okręgu przed zamkiem, gdzie czekali kochani Psorzy, a mianowicie: Psorka Axia, San, Galene, Abelarda oraz Psor Quarion. Czara stała pomiędzy filarami, już zapalona, za Czarą stał Psor, po prawej stronie stała Psorka San, a reszta Psorek stała po lewej stronie.

- Dobrze, a więc najpierw dom Virtus! Niech reprezentanci podejdą do Psorki San! - oznajmiła Psorka Ambasadorka, Galene.

Wszyscy reprezentanci (5 osób) od razu wyszli na środek i podali karteczki z imionami Psorce San i z Virtusem szybko poszło, więc Psorzy mieli nadzieję, że wszystkie domy również mają wszystkich, lecz tak nie było. Pomiędzy zapraszaniem reprezentantów na środek, Czara wielokrotnie chciała się obulić i Psor Quarion za każdym razem poprawiał ją stopą, a Psorka San była już zdenerwowana na Psora.

- Quarion... proszę Cię zostaw Czarę, bo jeszcze ją obulisz! - odrzekła z leksza poddenerwowana.

- Ale to inaczej spadnie, a dzięki temu, że to poprawiam nie spada! - odparł trochę oburzony.

Psorka westchnęła i zawołała ostatni dom, czyli Lupus, który strasznie się ociągał przy wychodzeniu na środek, bodajże te wychodzenie z "szeregu" zajęło o wiele dłużej niż innym domom. Gdy już wszyscy wrzucili swoja imiona i wrócili do "szeregu", wtedy Psor ZNÓW zaczął poprawiać Czarę nogą i nagle... BUM! Czara się przewróciła!

- QuArIoN!?!?!?! Czy ja Ci coś mówiłam?!?! To przez Ciebie spadło! - wykrzyknęła w stronę Psora.

- To i tak prędzej czy później by się obuliło i dzięki mnie to dłużej wytrzymało! - odparł z spokojem, lecz również dumny z siebie.

===============================================

Nie wiem czy wg was to było śmiechowe, ale postanowiłam tym akcentem zakończyć sezon letni 2023 roku. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie więcej tego kontentu niż w tym roku, ale zobaczymy :)

"Co będzie to będzie a jak już będzie to trzeba będzie się z tym zmierzyć" ~ Rubeus Hagrid ~

===============================================

Talksy oraz memy - QuatronumOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz