Rozpoznanie

15 1 0
                                    

Obudził mnie dzwoniący telefon, na wyświetlaczu ukazał się napis: MAMA
Nie odebrałam, nie miałam ochoty z nią rozmawiać. Kiedy zobaczyłam, że na telefonie widnieje godzina 18:00 zerwałam się z łóżka. Nie chciałam tracić pierwszego dnia na leżenie i spanie. Słyszałam, że w tym mieście najlepiej się spaceruje wieczorami.

Ubrałam czarne rurki, czarny top na ramiączka i beżowo-brązowy kardigan. Zrobiłam delikatny makijaż i wbiłam się w moje Nike, zabrałam telefon, a w etui schowałam pieniądze oraz dowód.

Wyszłam z pokoju zamykając go na kartę i zjechałam winda z czwartego piętra na parter. Hotel był przepiękny, jednakże i kosztowny. Hotel Travel był pięciogwiazdkowy, z daleka można było dostrzec, iż wygląda na luksusowy.

Zaczełam zwiedzać małe miasteczko. Kiedy zauważyłam Mercedesa bardzo podobnego jak na lotnisku złapały mnie dreszcze. Wyjęłam telefon i zadzwoniłam do rodzicielki, by zająć jakoś głowę i nie myśleć o nieznajomym z lotniska. Po dluższej rozmowie z mama miałam dość, połączenie trwało niecałe 15 minut, a ja już miałam jej dosyć. Pretekstem skończenia rozmowy będzie wejście do sklepu.

Wchodząc do sklepu rozbiegł się dźwięk
Dzwoneczka od otwierających się drzwi, nagle ujrzałam jego. Nieznajomego. Który prawie mnie potrącił na pasach poprzez moją nieuwagę.

Zamarłam na parę sekund, po czym ktoś wyrwał mnie z transu.

-Wszystko w porządku? - zapytała się ekspedientka rozkładająca towar na półkach.

-Tak.- orzekłam i lekko się uśmiechnęłam.

Przeszłam przez alejkę z lodówkami i dotarłam do drugiej, która znajdowała się bardzo blisko kasy. Złapałam srebrno-niebieską puszkę energetyka i skierowałam się do lady gdzie stał ON. Starałam się go zignorować,tak jak by nie istniał, pewnie i tak mnie nie pamięta.

~jak może cię kurwa nie pamiętać, jak mijałaś się z nim kilka godzin temu~

Czekając za nim w kolejce przyglądałam się jego dobrze zbudowanej figurze. Był ubrany w czarne jeansy i beżowy golf, na szyi widniał gruby, srebrny łańcuszek, a na nadgarstku srebrny Rolex. Z daleka można było dostrzec że przeciętny to on nie jest.

~Jego mięśnie napinały się w golfie,jego plecy,barki,ramiona....

Pewnie coś ćwiczy. A co gdyby mn....

Kurwa Mija ogarnij się!~ -powiedziałam w myślach.

Kiedy telefon zabrzęczał szybko go chwyciłam z tylniej kieszeni. Nagle nieznajomy przede mną odwrócił się.
Złapaliśmy kontakt wzrokowy, dobrze wiedział kim jestem.

Myślałam że mi serce stanie.

Rozpoznał mnie . Wiem, że mnie rozpoznał. Czuję to.

***

Kilka dni później

Minęło kilka dni od odebrania kluczy i przeprowadzki do nowego mieszkania.

Sobota wieczór, wcześniejsze dni były dla mnie ciężkie.

W telefonie przyszło mi powiadomienie że w niedalekim klubie Prywatka odbywa się impreza, motywem przewodnim jest noc gwiazd.

Odkąd tu przyjechałam nie miałam czasu pójść na jakiegoś drinka żeby się wychillować, kogoś poznać. Może to ten czas.

Droga bez Powrotu Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz