ISFP są artystycznie uduchowieni, ich podejście do życia jest absolutnie urocze "żyj i daj żyć innym" takie spostrzeżenie na świat czyni ich sympatycznymi i popularnymi. Ich wrażliwość na innych jest bardzo silna co powoduje wokół nich ciepłą i wygodną atmosferę bez konfliktów. ISFP szczyci się też z pomysłowości, ich pomysłowość nie jest "zwykła" ich pomysłowość dotrzeć do najtwardszego serca skutego lodem i roztopi je szybciej, niż możnaby było sobie wyobrazić. Osobowość poszukiwacza przygód jest też bardzo ciekawa sprawdzając i eksplorując wszystko co uznają za "ciekawe". Oczywiście ISFP ma też te gorsze strony na przykład zaciekle niezależni co oznacza, że wolność jest dla nich na pierwszym miejscu i będą walczyć o wolność dla siebie, jak i swoich bliskich. ISFP są też nieprzewidywalni mogą zrobić najmniej oczekiwana rzecz w każdym momencie, albo zaplanowany termin przełożyć nawet na dzisiaj co daje wielki minus tej osobowości bo pokazuje wielkie niezorganizowane. ISFP łatwo stresuje się kiedy sytuacja wymyka się spod kontroli, to ich stres osiąga nawet sto procent. Poszukiwacze przygód maga przekształcać małe rzeczy w zawody, odrzucając długoterminowy sukcesów poszukiwaniu chwały w danym momencie i są nieszczęśliwi kiedy przegrywają. Nie zapominając o wahającej się samoocenie ISFP .
Podsumowując myślę że ISFP jest dobrym kompanem ale raczej nie dla mnie są zbyt energiczni i wyrywają się na głębokie wody a ja wolę zostać na brzegu.7/10
-ISTJ
CZYTASZ
| co myślę o MBTI? |
De Todoksiążka w której pisze o różnych MBTI oceniają je i pisząc co o nich myślę i jak z nimi funkcjonuje.