zero, welcome

17 4 28
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

★

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öncelikle bir uyarı ve bilgilendirme geçmek istiyorum.

Bu kitap kumar içerir, rahatsız olacaklar varsa okumasın ve linçlemesin lütfen.

Aynı zamanda kitapta ship yok. İsterseniz kendiniz shipleyebilirsiniz. Yani isteyen Minlix isteyen Hyunlix isteyen Hyunin vs. shiplemekte ve konuşmakta özgür. Minsung olsun Hyunho olsun bir moment tarzı şey görünce shipleyebilir mesela örnek veriyorum "Changlix çok güzel ya." tarzı şeyler yazabilirsiniz.

Sadece skz olacak bu kitapta ve ekipler haline arkadaşlar olacak.

Örneğin takım takım birbirleriyle oynayacaklar gibi.

1. Ekip:
Minho, Changbin, Jeongin, Jisung

2. Ekip:
Felix, Hyunjin, Chan, Seungmin

Bunu yazmak için en az bir saat falan boyunca All In M/V'sindeki oyunun ne olduğunu araştırdım. Emek var emek aga, o yüzden tutmazsa ağlarım şurada. Merak edenler için alt kısma kopyala yapıştır yapacağım, belki oyunu bilip ismini bilmeyenler içinde oyunun adı "Baccarat"

Baccarat oyunu casino oyunlarının oyuncu karşısında en iyi bahis avantajı olmaktadır. Kazanma şansı yüksek olan bahis oyunları gerçek casino salonlarının kapalı alanlarda oynanması ve oyuna katılmayan kişilerin baccarat masasına yaklaşmaları yasakdır. Online baccarat oyunu da en düşük bahislerin bile çok büyük meblağda gerçekleştiği, tek masada 3 dağıtıcı ve 12 ile 14 arasında oyuncu bulunan rahat bir atmosferde oynanacaktır. Oyun 8 deste kağıtla oynanacaktır. Baccarat oyununda 1 ve 9 arasındaki kartların rakamları ne ise değerleri de o olmaktadır. Kağıt oyunları denildiği zaman aklınıza bir çok alternatif aklımıza gelmektedir. Bunlardan biri de baccarat adıyla bilinmektedir. Baccarat oyunu nasıl oynanır? Aslında mantığı oldukça açık ve basit olmaktadır. Kasa ya da rakibe oynayarak para yatırıyorsunuz. Böylelikle kazanç elde etmeniz oldukça zor olmamaktadır. Oyunda özellikle şans faktörünün öne çıktığını bilmeniz gerekiyor. Bahislerin yapılmasından hemen sonra herkese 2 kart verilecektir. Eldeki kartların sağ tarafında bulunan rakam değeri ifade edilmektedir. Diyelim ki elde 6 ve 7 kağıtlarınız bulunmaktadır. Bu kağıtların toplamı 13 demektir. 3. Elin değerini ifade eder. Bu değer 0 olduğu zaman kazanma şansı her zaman çok yüksektir. Ardından bir kart daha istenecektir. Eldeki değer 5'in üzerindeyse eğer kart alımı duracak ve aksi halde kart alınacaktır. Yani kazanacaktır.

Baccarat oyunu amacı çok açıktır. Aslında blackjack ile çok ortak noktasının olduğunu söylemek gerekiyor.

-

Bilmeyenler için ben blackjack'ide araştırdım, onun ne olduğuda burada yazıyor:

Blackjack oyununda amaç verilen iki kartla 21 sayısını bulabilmektir. Sorusu için online casino sitelerinin sorular bölümü ya da blog alanlarında kullanıcılara çeşitli bilgiler veriliyor. Blackjack ya da 21 oyunu casino oyuncularının en sevdiği oyunlardandır. İskambil kartıyla oynanmakta olan basit bir oyundur. Canlı casino masalarında yan yana oturan oyuncular tarafından oynanmaktadır.
Bir oyuncunun bu şekilde bahsi ikiye katlamayı tercih ettiği zaman 3. Puanlamada ele alınan tek detay kartların sayı değerleridir. Kasanın elindeki kart sayılarının toplamı 21 değilse oyun yeniden başlar. Bu ismi almasının en büyük nedeni oyunda oynanan iskambil kağıtlarının toplamının 21 sayısını geçmemesinden kaynaklanmaktadır. Oyuncunun elinin toplamı kasanın toplamından büyük olması durumunda koyduğu bahis kadar alır.

-

Buna göre oyuncuların, ellerinde bulunan kağıtlarda 9 rakamını bulmanız gerekiyor. Böyle olduğu zaman kazanmış olduğunuz kabul ediliyor. Ya da katılımcıların 9'a yaklaşması gerekiyor. En az 2 en fazla 3 kart çekilecektir. Bunlar dizildikten sonra 9'a ne kadar yakın olduğuna bakılır. Bu şekilde kazanç elde etmiş olursunuz. Bu açıdan baktığınız aslında çok basit bir mantık üzerinden karşımıza çıkacak. Online casino siteleri içerisinde oyunlar arasında yer alan online baccarat oyunu 8 deste ile oynanmaktadır. Oyundaki temel amaç ise eldeki kartların toplamının 9 olması gerekir. Oyunda bahislerin belirlendikten sonra kartların dağıtımı yapılacaktır. Öncelikle herkese 2 kart verilecektir. Elde olan kartların toplamı eğer 9 dan büyük olursa toplamın ilk basamağı sinilir ve ikinci basamaktaki rakam toplam kabul edilir. Baccarat oyunu oldukça basit bir oyundur ve kazancı da oldukça yüksek olduğundan dolayı daha yüksek meblağda gelir elde edebilecek ve daha keyifli vakit geçireceksiniz. Baccarat oyununu oynamanız için masada en az 12 kişinin olması şarttır. Bunun yanı sıra 14 katılımcı da olabilir.

all in, skzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin