one,

21 3 46
                                    

Dağıtıcı kadınlar 8 deste kağıdı hazırladı ve takımın en iyi oynayanları bahisi seçmek üzere birbirlerine baktılar.

"20.000 Dolar."

"Eşit."

Sarışın olan cümlesini bitirdiğinde kartlar dağıtıldı ve tüm oyuncular heyecanla kartlarına baktılar.

Yaş büyüklüğü sırasıyla,
12, 10, 14, 16, 13, 19, 13, 15, 16'di.

"Sanırım en yükseği bende ha?"

Felix, oyuncuların yüzünün asık olduğunu fark edince kendinden emin bir şekilde konuştu. Minho poker faceini hiç bozmadan kartlarını ters çevirdi.

5,5.

"Siktir."

Dağıtıcı kadınlardan biri Minho'ya bir kart daha verdiğinde Minho gülümsedi ve alaycı bir şekilde "Yedi."
dedi.

"Bu elin kazananı, Lee Minho."

Dağıtıcı tüm kartları topladı ve el tekrar başladı.  Sürekli tekrar ediyordu. En sonunda sarışın sinirlendi ve aklına bir şey geldi.

"Eee Felix, bahisi sen seçmiyor musun?"

Sarışın olan çocuk sırıttı ve kahve saçlıya baktı. Alay eder gibi,

"Çoktan seçtim Lee Know."

"Söylemek pek kafana yatmadı herhalde."

"Ah hayır, sadece dediğimi duyunca yüzünüzdeki ifadeyi merak ediyorum."

"Söyle artık şunu."

"Bütün servetimi ortaya koyuyorum."

Masadakilerin hepsi Felix'e şaşkınlıkla baktı. Delirmiş olmalıydı. Serveti çok fazlaydı. Eğer yenilirse bu onun için çok kötü olurdu.

Dağıtıcı kadın tüm serveti söylemek için ekrana baktı.

"Toplam 4,6 Milyon Dolar."

"Felix ciddi olamazsın."

"Gayette ciddiyim Hyunjin, ayrıca eğer bir oyuncu tüm servetini ortaya koyarsa ne olur unuttun mu?"

Felix göz kırpıp Minho'ya döndü ve ondan gelecek cevabı bekledi.

"Karşı tarafta tüm servetinin yarısını ortaya koymak zorunda kalır."

Dipnot: Böyle bir kural yok, heyecan olsun diye ben uydurdum.

Dağıtıcı kadın Minho'nun servetine bakmak üzere tekrar ekrana baktı.

"5,4 Milyon Dolar, yani yarısı 2,7 Milyon Dolar."

"Vay çok heyecanlı olacak gibi görünüyor ha?"

"Sanıyorum öyle Changbin."

"Güzellik dağıtmaya başlamaya ne dersin? Bu el çok heyecanlı olacak."

Jisung söyledikten sonra kadın gülümsedi ve dağıtmaya başladı. Kartlar dağıtıldıktan sonra Felix hile yaptı ve masanın altına sıkıştırdığı iki beşli kartı kendi kartıyla değiştirdi.

"Bende iki beşli kart var."

Felix yine aşağılayıcı tavrıya söylediğinde Minho sırıtarak ona baktı.

"Vay, şu beklenmedik hamleyede bak. Hile yaptığını anlamadığımı mı sandın?"

"Ah bu oyunda kural yok sanıyordum."

Felix dudağını büzerek söylediğinde Minho içten içe sinirlenmişti.

"Madem kural yoktu, o zaman servetimin yarısını ortaya koymak zorunda olmamalıydım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

all in, skzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin