Хто це такий?

337 16 10
                                    

У вас бувало таке відчуття, що наче на вас хтось позаду дивиться? Мабуть, розігралася уява — подумаєте ви, але це не так. Воно завжди слідкує за вами, дивиться, поки ви заснете, а потім... Краще вам не знати, але якщо вам цікаво... Я розповім... Чи ви думаєте, що це моя хвора фантазія? Ні... Це не так... Я розповім... Я розповім... Ви дізнаєтесь...

Я Олександр, друзі кличуть мене: Саня, Сандр. Мені 35 років. Ранок починався як завжди, яскраве сонце, ранішня свіжість, спів пташок. Я прокинувся та почав збиратися на роботу паралельно перекушуючи нашвидкуруч зробивши бутерброд та випив води.

Де знову ці ключі?! - Крикнув я самому собі. Я почав шукати ключі від машини, не знаю чому, але ці ключі постійно кудись діваються. Покладу на стіл, а вони опиняються на кухні, а ще було таке, що ключі я поклав на тумбу біля ліжка, і я точно пам'ятаю, що вони були там, вони лежали там.

- Паранормальщина якась. - Подумав я.

Я не мав права вкотре запізнитись в офіс, будильник вкотре не задзвенів, дивно, але сьогодні, я доволі швидко знайшов ці ключі, та і немає часу про це думати, потрібно бігти до машини та їхати в офіс.

Я виходжу з квартири та зачиняю двері. Я сам пунктуальна персона, ніколи не запізнювався, але цього тижня, чомусь, будильник не дзвенить, і як вже раніше сказав — ключі постійно зникають зі свого місця. Так, ви, мабуть, думає, що я відмазуюсь, не хочу їздити на роботу, але будильник новий, він вже третій за тиждень. Серйозно, мені набридло купляти будильники. Телефонний будильник мені не подобається, ну чомусь я не переношу їх. Мені подобаються класичні будильники. Їхній "приємний" дзвін постійно змушує мене встати з ліжка, якщо серйозно — я ненавиджу такий тип будильників. Якби не цей дзенькіт, мабуть, я не вставав би з ліжка.

Сьогодні на роботі я затримався допізна, дістався до дому десь о 1:00 годині ночі, сказати, що я не втомився, це нічого не сказати. Останнім часом мене почали затримувати, підозрюю, що це через запізнення, я насправді можу потрапити на роботу десь о 10:00 годині, або ще пізніше, добре, що хоча б не звільнити, і на тому дякую. Мій начальник добра людина, він друг мого однокласника, якби хотів звільнити — давно звільнив би.

Я вирішив поїсти та лягти спати, дуже втомився, хотів якомога швидше виспатись, завтра субота. Зробив бутерброд, заварив собі зелений чай, та пішов до себе в кімнату дивитись телевізор. Моя спальня кімната — це маленький острівець спокою, де я можу відпочити, відволіктись від реального життя. Я почав дивитись телепередачі, як завжди, шукаю щось цікаве: фільми, серіали, короткометражки.

Воно дивитьсяWhere stories live. Discover now