Zase jsem spala a vzbudila jsem se v 9 s tím, že mi už nebylo naštěstí blbě. Psala jsem si s Filipem a domluvili jsme se, že u mě přespí.
-------------------------------------------------------
Celý den se nic nedělo a okolo 18:00 přijel Filip. Kluci ignorovali, když jsem jim to oznamovala a tak jsem to přestala řešit a šli jsme ke mně. Povídali jsme si a pak jsme koukali na film. Když jsem šla do kuchyně pro pití, tak kluci už nehráli ani nebyli v obýváku. Neřešila jsem to a běžela zpátky ke mně. Sedla jsem si Filipovi na klín a začala jsem jo líbat, spolupracoval. Pak jsem zamkla dveře, protože jsem věděla, že u tohohle to neskončí a taky, že ne. Prostě píchali, nechce se mi to rozepisovat ale všichni určitě víte. Když jsme přestali, tak jsme si lehli, byli 3 v noci, jen jsem se přitulila k Filipovi a usnula jsem. Ráno jsem vstala dřív jak Filip a tak jsem šla do obýváku, kde byl Kuba a Botman.T/j: Čau.
B: Nazdar.
E: Nazdar.Řekli oba dva naštvaně.
T/j: Co se stalo?
E: Někdo by se rád spal, když byli 3 v noci.
T/j: To se moc omlouvám. Se to trochu zvrtlo.
E: A oblíknout by si se taky mohla.
T/j: Však jsem.
E: Máš na sobě tričko a tanga, si příště vezmi aspoň kraťasy.
T/j: Promiň.
B: A příště nevzdychej tak nahlas. Ostatní by rádi spali.
T/j: Moc se omlouvám.Řekla jsem, vzala si jablko a šla nahoru.
E: Doufám, že nebudete pokračovat!
T/j: Neboj.Zařvala jsem na něj ze schodů a šla rovnou k sobě. Filip pořád spal, tak jsem si zapla mobil a začala jíst to jablko. Když jsem ho dojedla, tak se Filip vzbudil.
F: Dobré.
T/j: Dobré.Odpověděla jsem a dostala jsem pusu na tvář. Po chvilce si mě přitáhl k sobě a leželi jsme. Jelikož jsem byla unavená, tak jsem znovu usnula, ale tentokrát jen na 30 minut, pak jsem se vzbudila a Filip po chvilce odjel. Joo štvalo mě, že tu byl jen chvíli ale tak co s tím mám dělat. Šla jsem za klukama zase hráli, nemělo cenu na ně mluvit, protože by stejně neodpověděli. Uklidila jsem celej dům, když už jsem neměla co dělat a pak jsem si šla lehnout a koukat na filmy. Okolo 16:00 hodiny jsem to vypnula, šla jsem si objednat KFC a pak jsem zapla starting scénu na twichi. Když jsem to zapnula, tak jsem pozdravila chat a šli jsme hrát cs:go, pak mi přivezli jídlo a tak jsem si ho snědla u koukání na YouTube a pak jsem šla hrát Minecraft. Okolo 1 jsem to vypla a šla si lehnout, ráno Kuba odvezl Botmana do Humpolce a po cestě domů se zastavil v obchodě a nakoupil. Potom uklidil ještě svůj pokoj a čekali jsme až večer rodiče přijedou. Když dorazili bylo 23:30 takže jsme se přivítali a šli jsme spát. Potom uběhl týden kdy se vůbec nic nedělo. Rozhodla jsem se, že překvapim Filipa a tak jsem oznámila doma, že se vrátím za 5 dní. Sbalila jsem si jen spodní pradlo, líčení, ponožky, nabíjecku a to bylo vše. Všechno mi vždy půjčil. Sedla jsem na vlak a dojela k němu do města. Šla jsem 20 minut pěšky před jeho dům. Měla jsem klíčky a tak jsem šla dovnitř a do jeho pokoje. Když jsem otevřela dveře tak....
557 slov
ČTEŠ
Zachránce Botman
FanfictionMám vztah, který vypadá, že je bez chyb a taky je dokud nenajdu jak mě přítel podvádí. Následně mě Botman najde zmlácenou a zachrání mě.