1-

28 1 0
                                    

Ben Sufle, genelde mutfaklarda hazırlanırken, pişerken veya yerken bulunuyorum. Sahibim yani beni pişiren kişinin adı Doğa'ydı, yani öyle duymuştum. Birisiyle görüntülü konuşuyordu o zaman duymuştum adını. Kiminle konuştuğunu bilmiyordum ama çok aşağılayıcı birisiydi. Ocakta pişmeyi bekliyordum, alttan gelen sıcak su her tarafımı alev alev yakıyordu resmen. Sahibim düzgün yapamadığı için içimede su girmişti. Bir an bu sıvılığın hiç pişemeyip öylece çöpe döküleceğimi bile düşünmüştüm.

Sürekli ister istemez sahibimle konuştuğu kişiyi dinliyordum sürekli zorbalayıcı şeyler söylüyordu aşırı kırılmıştım. Ama benim bir suçum yoktu ki ben ne yapabilirdim, o an çok konuşmak istemiştim ama ne yazıkki canlı bir varlık olmadığım için konuşamıyordum. Konuştuğu kişinin adını duymuştum birkaç kez ama adı garip bir şey olduğu için tam hatırlamıyorum. Suluboya, sulugoz gibi bir şeydi ama dediğim gibi garip bir adı vardı...

Ben bir şey diyemedikçe zorbalamaya devam ediyordu hatta sahibimde ona katılmıştı. Artık dayanamıyordum ve ağlamaya başladım ağladıkça içime su giriyor sahibim tenceredeki sudan dolayı oldugunu düşünüyordu ama gerçek öyle değildi. Birden aklım bir şeye takıldı 'bir dakika, ben canlı değilim nasıl ağlayabilirim. bu-bu çok garip. ilk defa böyle bir şey yaşıyorum' aklım karışmıştı ya sahibim fark ederse diye geçirdim içimden, bir yandan umarım fark etmez diye düşünüyordum.Ne olur ne olmaz diyerek ağlamamı zorda olsa durdurmuştum. Sahibim fark etmesede gordugum kadarıyla konuştuğu kişinin sürekli bana garip bir şekilde fark ettiğini gördüm. 'Fark etmemiştir değil mi?'

-----------------
Sulunayimozelbolumbb.

Mutfak Zorbam / SulufleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin