4.Bölüm:''Bir çift yeşil göz.''

1.1K 228 52
                                    

Bu sözleri dudağımı kilitlemişti. Ne diyeceğimi bilmiyordum.Kendimi toparlayınca konuşmaya başladım.

''Evet,tanıyorum.'' derken kaldırımın taşlarını inceliyordum. Yankı'nın gözlerini üzerimde hissedebiliyordum.

''Onun bahsettiği kızsın,sen.'' diyerek gözlerini kıstı.

''Benden mi bahsetti?''

''Evet,amcam senden çok bahsederdi.''

''Amcan mı?''

Başını salladı. O an ölü gibiydim.Ne yapacağımı bilmiyordum.Sonunda Adnan amcayı tanıyan birini bulmuştum.Ama ondan bahsetmek beni üzüyordu. Kaldırımdan kalktım.

''Gitmem gerek,gruba söylersin.'' diyerek adımlarımı hızlandırdım.Kafeden kimseye görünmeden çıkıp evin yolunu tuttum.Yürürken yolu inceliyordum.Aklıma türlü düşünceler geliyordu ama ben onları kovuyordum.Yankı'yı tek başına bırakmamam gerekti. Lanet olsun,diyerek yoldaki çöp kutusuna vurdum.Allah'tan etrafta kimsecikler yoktu.Çöp kutusuna vurduğum için ayağım ağrımaya başladı.Seke seke eve kadar geldim.Kapıyı çalınca annem karşıma çıktı.

''Ayağına noldu?'' diyerek ayağımı gösterdi.

''İçeri geçince anlatsam?'' derken ayağımı oynatmaya çalışıyordum.

İçeri geçince annem kapıyı kapattı.Salonu işaret etti.Salona girince krem rengindeki koltuğa kendimi attım. Ayağımı karşımdaki sehpaya uzattım.

Evimiz güzeldi.Salonumuz gerçekten çok büyüktü.Koltuklar krem rengindeydi ve komforluydu. Salonun 4 köşesinde büyük koltuklarımız vardı.Ortada sarı renginde sehpa vardı.Sehpanın üzerinde sigara paketi vardı. Duvarlar turkuaz rengindeydi. Ayrıca üzerinde pati izleri olan duvar kağıtlarımız vardı.Televizyonumuz oturduğum koltuğun karşısındaydı.Televizyonun arkasında bahçemiz vardı.Bahçemiz gerçekten çok güzeldi.Bahçenin bakım işleriyle ben ilgilenirdim.

Birkaç dakika sonra annem karşıma oturdu.Elinde buz vardı.Ayağımdaki çorabı tutup buzu ayağımın üzerinde gezdirmeye başladı.

''Ayağın şişmiş,Serra. Ne oldu?'' diyerek elindeki su damlalarını peçete sürüyordu.

''Anne,Adnan amcanın yeğenini buldum.'' derken hafifçe canım acıyordu.

''Tatlım,bu doğal bir şey.Biliyorsun,onun ailesi çok genişti.''

''Ben yalnızca onlarla konuşmaya hazır değilim.'' derken gözümde biriken gözyaşlarımı siliyordum.

''Ah,tatlım.O adamı unutamadın.'' diyerek buzu ayağımda sürtüyordu.

''Nasıl unutabilirim ki? O benim hayatımın cennetiydi.''

'' Eğer hep bunları düşünüyorsan başına bişe gelebilir. Hep stresli,üzüntülü olursan kafayı yersin,Serra.'' derken kaşlarını çatıyordu.

Bir şey diyemedim.

''Baban konusunu da unutmadım,henüz.Hadi şimdi güzelce banyonu yap. Mışıl mışıl uyu,kafanı bir şeye takma.'' derken buzu ayağımın üstünden kaldırdı.

Başımı salladım. Yukarıya yavaşça çıktım. Odama girince pijamalarımı çıkardım.Banyomu 10 dakikada hızlı yapıp çıktım.Saçlarımı kuruttum.Pijamaları giyip yatağıma yattım.Yanımdaki gece lambasını kapatıp hiçbir şey düşünmemeye çalışıp gözlerimi kapattım.

Birden irkildim.Gözümü kaşıyıp gözlerimi açtım.Karşımda Adnan Amca vardı.Bana o gülüşüyle gülümsüyordu.

''Küçük,kocaman olmuşsun.'' derken beni süzüyordu.

GALAKSİNİN RUHLARI (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin