MERHABA ARKADAŞLAR. KAZANAN EXCEED 6 NUMARA. BU BÖLÜMÜ @yaqmurrr A İTHAF EDİYORUM. BANA ÇOK YARDIMI OLDU. :) TEŞEKKÜR EDERİM yaqmurrr. NEYSE İYİ OKUMALAR.
———
"Bir exceed."diye bağırdı happy. Koşarak yerde yatan exceedin yanına gittim. Yavaşça kucağıma aldım ve başını okşamaya başladım. Çok tatlıydı. Üstünde gökkuşağı renginde elbise vardı. Gri renkteydi ve sol gözünün üstünde mor döğmeler vardı. Exceedi ilk gördüğümde aramızda bir bağın olduğunu anlamıştım. Ve bana çok tanıdık geliyordu.
"çok tatlı"dedi wendy
"evet. Wendy ona bir bakar mısın. İyimi kötümü merak ediyorum."dedim
"e-elbette bakarım Lucy-san"dedi wendy ve Exceedi bakmaya başladı. Bir kaç saniye sonra
"bir şeyi yok Lucy-san. Yalnızca yorgun düşmüş. Birazdan uyanır"dedi. Exceed kucağımda ayağa kalktım ve bir ağaç gövdesinin yanına gidip sırtımı ağaç gövdesine yaslandım.
"bence biraz mola verelim"dedim Exceed e bakarak.
Yarım saat geçmişti fakat exceed hala uyanmamıştı. Natsu yanıma gelip
"Luce o duvarı nasıl yıktın?"diye sordu.
"bunun cevabı çok basit. Siz hepiniz farklı yerlerden saldırdınız. Ama asıl yapmanız gereken gücünüzü bir yere toplayıp yalnızca oraya saldırmaktı. Böylece baskı olacak ve duvar yıkılacaktı. Benim yaptığımda buydu zaten."diye anlattım.
"ama çıplak ellerle yıktın duvarı?"
"Bu duvarların zayıf yönü budur. Çıplak elle bile olsa bir yerine baskı yapıldı mı yıkılır. Ayrıca o duvarı yıkmak için çok uğraştım ve çok hırpalandım."dedim
"Bir şey sorucam. Maren nasıl bir ejderhaydı?"diye sordu Natsu. Diğerleri de yanımıza gelmişti. Gözlerimi kapatıp gülümsedim. Başımı ağaca yaslayıp düşünmeye başladım.
"Maren... Beyaz bir ejderha. Mavi gözleri var. Ve ruhlarla çok iyi anlaşır. Hatırlıyorum da aquarius bile marenin yanında gülümserdi. Hatta kahkaha atardı. Zaten sonradan gülmeyi bıraktı. Marenin beni bırakışından sonra Aquariusu ilk çağırdığımda tuhaf hissetmiştim. Bir şey eksikti."sonlara doğru yüzümdeki gülümseme solmuş ve yerini kırgın bir gülümseme almıştı.
"bir şey sorucam. O olayda ruhlarında mı hafızası silindi?"diye sordu Carla
"evet. Onlar bana bağlılar ben de onlara. Bu nedenle onlarında hafıza-"sözümü tamamlayamadan kucağımda bir kıpırtı hissettim. Şaşkınca başımı eğince exceed in gözlerini yavaşça açtığını gördüm. Beni gördüğünde şaşkınlıkla gözlerini kocaman açtı.
"merhaba"dedim gülümseyerek
"lucyy. İyisin"dedi exceed ve bana kocaman sarıldı. Birden gözümün önünde bir görüntü canlandı.
———"anne acaba bu ne yumurtası"dedim küçük ben. Elimde kocaman bir yumurta vardı.
"bilmem lucy. Ama bence onu soğuktan korumalıyız. Getir buraya"dedi Maren.
-
"anne yumurta çatlıyor"dedi heyecanla küçük ben.
"acaba ne çıkacak içinden."diye sordu Maren. Yumurta birden çatladı ve içinden kedi gibi bir şey çıktı.
"anne bu çok tatlı. Bizimle kalsın lütfen"dedim Küçük, tatlı kediyi elime alarak
"peki, olsun"dedi Maren
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAİRY TAİL/ EJDER PRENSES
FantasyHer zaman Natsu en güçlüydü. Bu hikayede öyle değil. Dikkat nalu hikayesidir