3 / Demir Vakti

22.1K 654 55
                                    

Sabah kalktim aşağıya indim babamin yaninda yardim ettiğim amca vardı. Babamın yüzü şuanda gülüyordu. Neler olduğunu öğrenmek için yanlarına gittim.

Babam:" Kızım tanistirayim Mehmet Aga.
Ben:" Baba biz zaten tanışıyoruz.
Mehmet Ağa:"Evet Demet kızım bana yardim etti. Ben cafenin yaninda nefes almakta zorlandim. Çünkü astimim var. Demet kızım da hemen yardim etti sağolsun.
Babam:" Aferin güzel kızıma. Bak Mehmet Ağa bizim iflas ettiğimizi duymuş ve bize yardim edecekmis ama bi şartı varmış.

Çok merak etmiştim ve Mehmet Ağaya sordum.
"Sartiniz nedir?"
Mehmet Ağa: " Yavrum seni oğluma alacagim. Gelinim olmanı istiyorum." dedi.

Şok olmuştum iflas etmediğimize sevinsem mi yoksa zorla evlendigime uzulsem mi bilemedim. Ve "Mehmet Ağa sen ne diyosun ben sana yardim ettim sen bana borcunu beni zorla evlendirerek mi ödüyosun?

Mehmet Ağa birşey demeden babam atladı.
" Kızım kabul ediyorum tabiki de. Bizi iflastan kurtardı adam. " dedi.

Ben gozyaslarimi tutamadım ve hemen odama çıktım. Işıl'ı arayıp olan biteni anlattım. O da şok oldu.
Annem odama geldi ve " Kızım mecburuz" dedi. Bende gözüm yaşlı "Neye mecburuz ya borc alirdik" dedim.
Annemde odadan çıktı.

Yarin gelecekti mustakbel kocam. Acaba nasil biriydi. Ama ben nasil sevicem onu beni zoraki evlendiriyorlar. Gozlerim aglamaktan şişmişti. Aglamaktan uyuya kalmışım.

Sabah kalktim annem "Hazırlan kızım gelecekler. " dedi. Dolaptan kırmızı mini elbisemi çıkardım. Saçını da salik bıraktım ve aşağıya indim. Kapı çalındı ve kapıya baktim.

Mehmet Ağa öndeydi ve içeri girdi arkasından da oğlu.

Ohaaa o ne yaa. Bu benim kocam mi olacaktii? Yakışıklı , boylu poslu ve kaslı biri. Gozlerine baktım benim göz rengimin aynısıydı. Bana bakıyordu o da. Ne kadar güzel bakıyordu öyle :)♥

"Beni içeri almicak misin?" dedi. Çok utanmistim hemen içeri buyur ettim.Kahve yapıp getirdim ve içtiler. Bende oturdum.
Mehmet Ağa:" Bugün yada yarin Mardin'e gidecegiz kızım."

Ben artik itiraz etmiyorum.İtiraz etsem bile kabul etmeyecekler ve yine goturecekler beni. Hani ilk basta çok güzel bi ailem var demiştim ya yanilmisim kizlarini satacak kadar gurursuzlarmis. Biraz bekledim ve

Ben:" Bu kadar cabuk mu?" dedim.
Mehmet Ağa:" Ewet kızım" dedi.

Demir: " Biz biraz dolaşalım mı? dedi.
Ben:" Olur." dedim ve arabasına bindik.

Yolculukta hic konusmuyoduk ve sessizliği Demir bozdu.
Demir:" Kaç yasindasin Demet?
Ben :" 20 "
Demir:" Benim yaşını merak ediyomusun?
Ben :"Evet
Demir:" Ben de 24 yaşındayım.

Uff ya çok tatli ama ben zorla evlendiriliyorum. Bi magazanin onunde durdu. Ben geliyorum deyip gitti. Elinde torbalarla geldi.
"Bunlar ne? " dedim.
"Mardin'e gideceğiz orada boyle mini şeyler giyilmez al bunları giyin." dedi.
"Nerde giyincem eve gitseydik" dedim.
"Arabanın arkasına geç " dedi.
"Demir sakin bakma" dedim.

Sapıkca bi gulusle bakmam dedi bende giyindim. Çok güzel bluz ve pantolon almisti. Müstakbel kocanın zevkleri de çok iyiymis.

Arabaya bindim bana döndü ve eliyle saçımı oksadi.
"Çok güzel olmuşsun" dedi.
Çok utandim yanaklarim kizardi ve
"Sağol" dedim.

Utancdan torbayı ayağımın önüne düşürdüm. Ben almaya egilirken o da eğildi kafamizi kaldırdım ve burun buruna geldik. Bana biraz daha yaklaşıyordu ki kafami çektim.
"Gidelim mi artık" dedim.
"Tamam ama bi isim var" dedi. Mini elbisemi aldı ve parçaladı. Gülümseyerek " gidelim" dedi.
"Naptin ya" dedim.

Anlaşılan çekeceğim var ama beni kiskanmasi da hoşuma gitmişti :)

Demir'in Ağzından

Eve gittigimizde kapıyı o açtı. Bana öylece bakıyordu. Bende ona bakiyordum tabi. Çok güzel bakıyordu melek gibi. Beraber dolasmaya gittik ona elbise aldim. O da giyindi.

İlk defa ona dokunuyordum. Saçını oksadim ve çok güzel olmuşsun dedim. Utancından kızarmıştı. Elindeki torbayı yere dusurdu. Eğildi bende almak için eğildim kafamizi kaldirdigimizda burun burunaydik. Biraz daha yaklaştım ama hadi gidelim deyip çekti kendini.

Beni sevecek mi acaba? Ben cok seviyorum onu

Demet'in Ağzından

Eve geldik. Biraz oturduk. Yarin gidecektim o yüzden Işıl'ı aradım. Demirle neler yaptığımızı anlattim. O da sen bu adami seviyosun dedi ama ben yalanladim.

Aslinda hoslaniyordum ♥ Böylesine yakışıklı ve kaslı bi asma kocam olacaktı. Telefon numaramı da aldı ve kalktılar yarin tekrar geleceklerdi.

Tam yatmaya hazırlanacaktım ki mesaj geldi.
" İyi geceler Meleğim♥ "

Demir -melegim- demis bana. Bu çocuk beni seviyor mu?? Kafamda bin bir düşünce dönüyordu. Işıl'a bunları da soyledim." Bu çocuk sana fena aşık ve sende " dedi.

Bende mesaj atmaya karar verdim peki ne desem??
"İyi geceler Demir " yazıp gönderdim.
Acaba kalp mi koysaydim? Hayır sacmalama Demet. Keşke seninle baska bi yerde başka bi zamanda tanissaydik Demir'im♥

Demir'in Ağzından

Melegime mesaj attım. "İyi geceler meleğim♥" diye biraz bekledim mesaj gelmedi tam yatacaktim mesaj geldi.
"İyi geceler Demir"

Bu kız bana ne zaman alışacaktı? Ne zaman aşkım,canım diyecekti?? Keşke başka bi yerde başka bi zamanda tanissaydik meleğim.

Medyadaki Demir Aga :) çok yakisiklii

Gelin Ağa♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin