Sabah erken kalkıp Zeynep ile Şükran Annenin kahvaltı hazırlamasına yardım ettim.
-" Zeynepcim" dedim. Bi kac dk once uyandigimdan sesim biraz pürüzlü cıkmıştı ve boğazımı temizleyip cumleme devam ettim.-"Abinin uyandirmaya odaya çıkıyorum gerisini sen halledersin olur mu tatlım "dedim. Bu sefer sesim daha iyi çıkmıştı. En azından pürüzlü yada boğuk değildi.
-" Tabi olur yengecim "dedi ve yukarı Demir'in yanına çıktım. Yanına uzandım ve ellerimi saçlarına daldırdım. Dudağından küçük bi öpücük kondurdum. O da uyanmış olacak ki elleriyle kafami bastırdı ve öpücüğüme devam ettim. Dudaklarımı kanatırcasına öpmeye devam ediyordu ki nefessiz kaldığımdan dolayı ve dudaklarım acıdıgından dolayı kendimi geri cekmek zorunda kaldım.
-" Demir napiyosun ya nefessizlikten olucektik ikimizde"dedim ve kaşlarımı çattım.
-" Ya aşkım seni çok özledim geceleri yorgunluktan hemen uyuyosun bırakta biraz kokuna, tadina doyayim. Hem olceksekte ikimiz aşkla ölmuş oluruz"dedi-" Orası oyle askla ölürüz ama Allah korusun Demir. Hem aklın fikrin opusme, sevişme ya. Hadi kahvaltiya çağırmak için gelmiştim yanına. Kalk hadi"dedim ve yataktan kalktim.
-" Ya beş dk daha uyuyayim askimm"dedi. Ve belimden tutup tekrar yatağa çekti. Benimde bünyem zayif olduğundan hemen yatağa dustum. Ee normaldir masallah öküz gibi bisey kocacim :)) Yanagima bi öpücük kondurdugunda bütün düşüncelerimden sıyrılıp an-a geri döndüm. Bana sarılmış kokumu içine cekiyordu. Bu güzel an-ı bozmak istemezdim ama bugün daha fazla işimiz var.
-"Aşkım hadi ya bak bugun cok fazla işimiz var"diyip an-ı bozmak zorunda kaldım.
-"Ya Demet su güzel an-ı bozmasaydin iyiydi"dedi ve kaşlarını çattı.
-"Aşkım bende bozmak istemezdim ama isim var diyorum ya"dedim
"Bak bitanem ne isin varsa sana yardım ederim ben bi kere daha opeyim ya" dedi ve dudaklarını büzdü.Bende kiyamadim ve dudaklarımı Demir'in dudaklarında birlestirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelin Ağa♥
General Fictionİnsan korkuyor. Aşktan değil. Hayallerinin kırılmasından korkuyor. -"Napıyorsun herkesin onunde Demir ya. Utanıyorum bilmiyomusun. Hem bu kadar samimi degiliz?" dedim -" Utanmana gerek yok. Hem bundan daha samimi olacağımız günler gelecek"dedi