chanmin

4.2K 420 321
                                    

Birazcikk kisa yazmakk zorundaa kaldimm sorry😿

Seungmin'in Anlatımından

Leeknow bey tarafından dövülüp üstüne üstlük hastaneye kaldırıldıktan sonra sonun çıkmıştım. Bay Chan sağolsun beni evime bırakmıştı.

Ben salonda koltukta uzanırken,Chan da bana mutfakta kahve yapıyordu.

Asistanlığa başladığım günden beri Bay Chan benim ile çok fazla ilgileniyordu. Bir de Jisung'un dedikleri aklımı karıştırıyordu.

Çünkü Bay Chan benden bir önceki asistanını temas etti diye kovmuş amma velakin ben temas etmemeye çalıştığım halde o bana yaklaşmıştı.

Ayrıca bundan rahatsız olmuyordum. Onun dokunuşları beni mutlu ediyordu. Kısa bir sürede tanışsakda ben çoktan aşık olmuştum. Ehe^^

Chan elinde iki kupayla salona girdi. Ve yanımdaki sehpaya bıraktı.

Kendiside koltukta yanıma geldi. Karnıma şiddet yediğim için. Elleriyle karnımı okşamaya başladı.

"Bir yerin acıyor mu?Rahatmısın?"

Elimi onun elinin üstüne koydum ve gözlerimi gözlerine çıkardım.

"Hayır Chan bir yerim acımıyor. Zaten yanımdasın."

Chan memnun bir ifadeyle gülüyordu.

"Ha bu arada LeeKnow adına özür dilerim. Ufak bir yanlış anlaşılma yüzünden böyle oldu"

Bay Lee de sanki Han Jisungdan hoşlanıyor gibi yoksa bir insan nasıl yanlış anlar kii???

"Yapacak bir şey yok artık olan oldu"

Benimle bebekmişim gibi ilgileniyordu. Şuan saçlarımla oynuyordu. Bir diğer elide kısa şortumdan gözüken bacaklarımda geziniyordu. Ona doğru biraz daha yaklaşıp boyun çıkıntısına kafamı koydum.

Eli bacağımı okşarken arada kasıklarımada değiyordu. Tahrik oluyorum imdat.

Bilerek yapmadığını düşünerek sorgulamadım.
Bir süre sessiz kaldıktan sonra Chan'a duygularımı açmak istedim. Bilsin artık.

"Chan..sana birşey demem gerek"

Bana doğru döndü ve ellerini çekti. Şuan aramızda çok az bir mesafe vardı.

"Evet seni dinliyorum"

Ay çok stres oldum şuan. Bismillahirrahmanırrahim.

"Biz..yani ben..siz yanii sen hayır sana..ben ee-

Çok fazla saçmalamıştım offf

"Seungmin sakin ol seni yemeyeceğim düzgünce anlat"

Nefesimi düzene soktuktan sonra tekte söyledim.

"Ben senden hoşlanıyorum"

O kadar hızlı söylemiştim ki ben bile anlamadım ne dediğimi. İyi ki o anladıda sormadı tekrar.

Sesli bir kahkaha attı?? What
Noluyo yaw

"Niye gülüyorsun ya birşey desene?"

Gülmesini bitirdikten sonra hafif sırıtmayla konuştu.

"Korkarak söyleyeceğin şey bu muydu?? Aslında bunu sana ben söyleyecektim ama sen benden hızlısın güzelim"

NEEE KALBIMEE INCEKK SIMDIII ALLAHIMM GOOLLLLLLL YESS BEE

"Bir dakika cidden şimdi sen beni BAK SEN BENİ eminsin yani??"

Tekrar kahkaha attı bu sefer haklıydı mal gibi görünüyordum şuan.

"Evet Seungmin evet ben de senden hoşlanıyorum. Peki şimdi benim sevgilim olurmusun?"

KALP CHRISI GECIRICEMM SIMDIII AAAA

"Evet evett olurum sevgilin oluruuum."

Hiç beklemeden boynuna atladım ve sımsıkı sarıldım. Hatta öyle bir atladım ki şuan kucağındaydım ama sorun değildi.

Sarılmamız bittikten sonra yüz yüze geldik. Ikimizde aynı şeyi istiyorduk bence. Ki evet o benden önce davranıp dudağımı dudaklarının arasına aldı. Çok sakin öpüyordu. Sanki canım acıyacakmış gibi.

Çok mutlu olmuştum. Umarım sonsuz sevgimiz ve sonsuz güzel bir yuvamız olur..

CHANMINI HALLETTIKKK

Minsung biraz daha suruneebilirrr bencee eheheh

Insallahh bu ficc tutarr 🤲🏻😿

Baybayyyss🥵

Baybayyyss🥵

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Patronum~MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin