Özel Bölüm-1

2.4K 155 98
                                    

GEÇMİŞ OLSUN DİYEN BÜTÜN ASKLARIMA TEŞEKKKÜR EDERİİMM🌸🌸


Chan'dan:

Seungmin'in bana yaptıkları canımı çok yakmıştı ben kimseye temas etmek istemezken o farklı gelmişti. Elbette temas sevmeme sebebim var..

1 sene önce:

"Chan bey gelebilirmiyim?"

Şirketimize geleli 1 ay olan  ve benim asistanım olan Woojin'in sesiyle uğraştığım belgeleri kenara koydum ve kapıya gözlerimi çevirdim "gelebilirsin Woojin" hafif bir sırıtıştan sonra oturduğum sandalyenin yanına adımladı? "Elinde belge yok birşey yok niye geldin?" Dudağının kenarını ısırdıktan sonra önüne düşen saçlarını geriye attı ondan açıklama bekleyeceğim sırada bıraktığım belgelere tekrardan odaklandım. Uzun süren bir sessizliğin ardından sağ kolumda gezinen parmağı hissettim "ne yapıyorsun?" Yüzüme bakarak dudağını kemiriyordu resmen.

Dönen sandalyemi ayağıyla kendine çevirdi ve daha ne olduğunu anlamadan kucağıma yerleşti,bu beni oldukça rahatsız ediyordu. Kollarını boynuma attı ve yine o rahatsız edici gülüşünü sundu "yorulmuş olmalısınız Bay Chan biraz rahatlamak istemezmisiniz?" kendini biraz daha penisime bastırdı tahrik olsam bile bunu yapamazdım ondan hoşlanmıyordum ve cinsellik için olsa bile onunla birlikte olamazdım. "Woojin kucağımdan kalk!" sert çıkan ses tonum bir yana ellerimle onu üstümden atmaya çalışıyordum. Aktif olan benim ama şuan taciz ediliyorum. "Çok sıkıcısınız Bay Chan biraz eğleneceğiz sadece" kulağıma fısıldayarak konuştuğunda artık sabrım tükenmişti bu yüzden yüzüne en sert yumruğumu geçirdim. Bunu yapmam ile birlikte uere düşmesi bir oldu sadece burnu kanıyordu o yüzden sıkıntı etmedim aksi takdirde polise gitme ihtimali vardı ki bu Woojin ise yapardı. O yerde kıvranırken ben telefonumu alıp asistan Jisung'u aradım.

-Jisung müsaitmisin?

-Bay Lee'nin dosyalarıyla uğraşıyorum Bay Chan bir sorun mu var?

-Odama gelirmisin anlatacağım

-Peki Bay Chan geliyorum.

15 dakikanın ardından kapı çaldı Woojin'ide koltuğa oturtmuş burnu için pamuk vermiştim "gelebilirsin" içeri gelen güleryüzlü  Jisung'un gözü ilk beni bulsa da sonra Woojin'i görünce yüzü düştü "ne oldu burda?" Jisung'a ayak üstü herşeyi anlattıktan sonra 3'ümüz birlikte idare geldik Woojin'i kovdurtmak için.

Jisung'u bu yüzden çağırdım çünkü artık Woojin denen herifin yüzünü görmek istemiyorum. Odama çıktıktan 1 saat sonra telefonum çaldı.

-Bay Chan ben Woojin'i hallettim başka bir isteğiniz var mı?

-Teşekkür ederim Jisung ama gerek yok

-Tamam o zaman iyi günler

-İyi günler.

(...)

İşte şimdi anladınız mı neden temas sevmediğimi o gün gerçekten çok rahatsız olmuştum ama sonra Seungmin'i görünce ve onun utangaç tavırlarını seyderince ona karşı kendimi yakın hissettim. Bana göre küçük olan ellerini tutmak uzaktan bile olsa güzel kokusunu içime çekmek dağınık saçlarını okşamak istemiştim. Bir gün bunu gerçekleştirdim ondan sonra zaten sevgili olduk,herşey çok güzel gidiyordu istediği herşeyi yapıyordum sevgimi göstermek için elimden geleni yapıyordum ta ki Jisung hafızasını kaybedene kadar..

O günden sonra Seungmin çok değişti Jisung ile yakınlaşmaya şakasına..flörtleşmeye başladı ama bu iş şakayı geçti ve ayrılmamıza sebep oldu ayrıldıktan sonra yaşananları biliyorsunuz zaten Lee bana anlattığında kafayı yemek üzereydim ne demek Seungmin ve Jisung öpücüşüyordu? Seungmin bunu bize nasıl yapardı tek bana değil Leeknow'ya ve Jisung'a onların aşkına bunu nasıl yapabildi? Onu bir daha affetmeyecektim. Bana yaptığını geçtim ama Jisung'un saflığını kullanmasını geçemem. Jisung tek bir asistan parçası değil o kardeşim benim. Lee ile ilk tanıştıkları zamandan beri lise yıllarından beri kardeşim ve o hiç bir zaman kimseyi üzmek istemez.

Neyse ne ben Seungmin'i affetmeyeceğim.

(...)

Şuan hastanede Minji'yi seviyordum. Lee ailesinin ilk bebeği ve güzelliği onu ne pahasına olsun koruyabilirdim eminim ki babaları daöyle yapacak. Ben Minji ile oturup oynarken Lee'de Jisung'u tuvalete götürmüştü o sırada kapı açıldı gelen Jeongin'di. "A merhaba Bay Chan beni Jisung çağırdı da" Başımla onayladıktan sonra yanımdaki boş koltuğu gösterdim "şirket dışında Chan diyebilirsin Jeong hoşgeldin" tatlı bir sırıtışla cevap verdi ama gözleri Minjideydi "Tamam Chan,bu bebiş niye bu kadar tatlı ya kucağıma alabilirmiyim?" bana doğru dönüp gözlerimin içine masumca bakınca yüzüme gülümsemem yayıldı ve kucağımdaki bebeği onun kucağına uzattım çok narin bir şekilde tutuyordu saf ve tatlı bir şekilde..

Bu düşüncelerimden kurtulmaya çalıştım çünkü en son Changbin ile çok yakınlardı aralarında birşey varsa bilip bilmeden bozabilirdim "Jeongin sana birşey sorabilirmiyim özel değilse tabi" kokusunu çektiği Minji'yle birlikte ayağa kalkıp küçük yatağa yerleştirdi ve tekrar eski yerine oturdu. Bana doğru döndü "sorabilirsin elbette dinliyorum" soracağım sırada kapı açıldı gelen Lee çiftiydi. Minho,Jisung'u yatırdığı sırada gülerek konuştu "Hoşgeldin Jeongin siz sohbete başlamışsınız çoktan" Minho'nun ne ima ettiğini Jeongin hariç hepimiz anlamıştık ama bu benim soracağım soruyu değiştirmezdi.

Bakışlarımı Jeongin'e döndürdüm "biraz dışarda konuşabilirmiyiz?" Başıyla beni onayladıktan sonra ayaklandık Jeongin'e önden geçmesi için elimle işaret ettim ve tekrar bizimkilere döndüm "biz biraz hava almaya çıkacağız" ikiside el sağladığında gülümsedim ve odadan çıktım. Jeongin de beni bekliyordu yanına doğru gittiğimde birlikte yürüyerek hastanenin bahçesine çıktık. Bir banka geldiğimizde durduk ve oturduk "Chan bana ne soracaktın?" Boğazımı temizledim "Sen en son Changbin ile çok yakındın aranızda birşey varmı yani sonradan yanlış anlaşılmak istemem" güzep gamzelerini göz önünde bulundurarak bana döndü "Hayır Chan yanlış anlaşılmazsın çünkü Changbin Hyung sadece benim patronum" duyduğum şeyle rahat bir nefes almıştım. Ama bu demek değildi ki hemen Jeongin'e yürüyeceğim çünkü duygularımı bilmiyorum.

Jeongin ile biraz daha oturduktan sonra Minho'yu aradım ve gelmeyeceğimi söyledim çünkü Jeong ile birlikte yemek yemeye gidecektik bir nevi date gibi.

(...)

Devam edecek..

Herkes changchang demiş ama Chanin de guzelll benceee

Bu arada tt de gelenler shiplerimi bilsede minsung haric digerleri bazen karisabiliyor

Hyunlix ya da Changjin veya Changlix
Hyunin ya da Jeongbin veya Chanin

Yan shiplerim biraz karisik sksksksk

Baaayyyy.

Patronum~MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin