"ဝမ်ရယ်💚❤️ကျန့်ရယ်🎭အလွဲတွေရယ်"Ep.2,Z&U

290 19 0
                                    

#YiZhan

ရိပေါ်တယောက် ချစ်လှစွာသော
စပ်စလူးစိန်ရဲ့ သန်းခေါင်ယံစပရိုက်
ကိတ်ဗုံး‌ခွဲခံရပြီးနောက် ဖြစ်ပျက်သွားသောဝမ်ရိပေါ်ရဲ့အသွင်အပြင်မှာ
တောမီးကြားထဲမှပြေးလွှားလာခဲ့သော
တောက်တဲ့ကြီးနှင့်တူလေသည်.....
ရိပေါ်သာမက ရှစ်ကျဲနဲ့ကျန်းချန်တို့သည်လည်းထိုနည်းလည်းကောင်းပင်.....

လုပ်ချင်ရာလုပ်ပြီးသွားသော ယုန်စုတ်ကလေးကတော့ ပြောင်စပ်စပ်မျက်နှာပေးလေးနှင့် ရိပေါ်တို့၏မျက်နှာများကိုကြည့်ကာ ဗိုက်နှိပ်၍ပင် အော်ရယ်နေလေသည်....
ထိုသို့ပင်မွှေနိုင်လွန်းသောအမွှေစိန်လေးပါ....ခုကတော့နဲနဲများသွားပြီမို့ ရိပေါ် ဒီယုန်ဆိုးလေးကိုပညာပေးရတော့မည်...

💚"ရှောင်းကျန့် အချစ်ကလေး ကိုယ့်ကိုခုလိုနောက်ရတာပျော်လားဟင်..."

❤️"အွန်း အရမ်းပျော်တယ် ဟီး ငါ့ကိုစိတ်မဆိုးဘူးမလားဟင်...."

💚"ဆိုးစရာလားကွာ ကိုယ့်ချစ်သူလေးပျော်နေတာဒီလောက်ချစ်စရာကောင်းတာကို ကိုယ်ကစိတ်ဆိုးစရာလား..ကိုယ့်ဆီလာပါဦး အချစ်ကလေးရဲ့"

ချစ်သူအသစ်စက်စက်ကြီးရဲ့ချိုသာမှုတွေကြောင့် ရှောင်းကျန့်တယောက် အူမြူးမဆုံးရင်းကပင် ခုန်ဆွခုန်ဆွနှင့်ရိပေါ်နားရောက်သွားချိန် ရိပေါ်ကရှောင်းကျန့်ရဲ့ခန္ဓာကိုယ်ကို ချုပ်ကာ ပွစိတက်နေသော ကိတ်မုန့်တို့နှင့်တကိုယ်လုံးကိုနယ်လေတော့သည်....

💚"လာထား သူများကိုဒုက္ခပေးရရင်သွားလေးဖြဲနေတဲ့ဟာလေး လာခဲ့ မင်းတကိုယ်လုံးလဲ ပေပွနေအောင်ပြန်လုပ်ပြမယ်ကြည့်ထား...."

❤️"အား ရိ ရိပေါ်မလုပ်နဲ့လေ ငါကမင်းရဲ့ချစ်သူလေးလေ ညှာမှပေါ့.....မလုပ်ပါနဲ့ကွာ ငါကချစ်စရာလေးဆိုတော့ အဲ့လိုတွေညစ်ပတ်အောင်လုပ်လိုက်ရင်မလှတော့ပဲနေမှာပေါ့...နော် ချစ်သူ‌ကြီးနော်...."

💚"တိတ်စမ်းရှောင်းကျန့် မင်းအဲ့လိုပေါက်ကရတွေပဲ လုပ်နေမယ်ဆိုရင်တော့ ငါ့ချစ်သူအဖြစ်ကနေပြန်စဉ်းစားရတော့မယ်..."

❤️"ဟင် အဲ့ဒါကဘာကိုပြောတာလဲဟင်
ကျန့်ကို ချစ်သူအဖြစ်ကစွန့်ပစ်မယ်လို့ပြောတာလား မရဘူးနော် ခုနလေးကမှချစ်သူဖြစ်တာ...လုပ်ရဝူးယေ ပေါ်ပေါ်ကယဲ..."

"ဝမ်ရယ်💚❤️ကျန့်ရယ်🎭အလွဲတွေရယ်"Where stories live. Discover now