"ဝမ်ရယ်💚❤️ကျန့်ရယ်🎭အလွဲတွေရယ်"Ep.5🔞

217 8 0
                                    

#YiZhan

အမွှေစိန်လေးရှောင်းကျန့်ရဲ့
Kitchen in Live(မီးဖိုချောင်တိုက်ရိုက်ထုတ်လွှင့်မှူ)ပြီးနောက် ဝမ်ရိပေါ်နဲ့ရှောင်းကျန့်တို့မှာ ပို၍လူသိများထင်ရှားလာကာ Fansအဖွဲများပင်ရှိလာလေသည်...ဝမ်ရိပေါ်ကိုတဖက်သတ်ချစ်နေကြပြီး ရှောင်းကျန့်ရဲ့မွှေနှောက်ပုံတွေကိုမနာလိုနေသော
ဝမ်ရိပေါ်Stanကတဖွဲ့ အမွှေစိန်အချစ်ခံလေး ကျန့်ကျန့်ကို အားကျပြီးချစ်မဝဖြစ်နေသူများကတဖွဲ့..ဝမ်ရိပေါ်နဲ့ရှောင်းကျန့်ကို အမြန်ညားစေချင်နေသော shipper တွေကတဖွဲ့ အစရှိသဖြင့်အသီးသီး ဖြစ်လာသည်...

ခုဆိုပေကျင်းတက္ကသိုလ်မှာဝမ်ရှောင်းအတွဲကပေါ်ပြူလာအဖြစ်ဆုံးပေါ့...
ဒါကတော့ အမွှေစိန်ရှောင်းအကြိုက်ဆုံးအခြေအနေ...ခုဆို‌ဝမ်နဲ့ရှောင်းက ကျောင်းအတူသွားအတူပြန်နှင့်ကျောင်းသားများအားကျရသည့် အချစ်ငှက်လေးနှစ်ကောင်အဖြစ်သို့...

သို့သော် ထိုအချစ်ငှက်နှစ်ကောင်သည်
တကျက်ကျက်ခွပ်နေကြသောအချစ်ငှက်လေးတွေပါ ...သို့သော် ထိုအခိုက်အတန့်လေးများကိုပင် ချစ်စရာကြည်နူးစရာလေးများအဖြစ် အားလုံးကမှတ်ယူကြသည်...

ဘယ်ကြောင့်ဆိုသော် အမွှေစိန်ရှောင်းက ဘယ်တော့မှရင့်ကျက်မလာမယ့်စပ်စလူးလေးဖြစ်သလို ဝမ်ချေချေကလဲ ဘယ်သောအခါမှမျက်နှာကျောမလျှော့သော ဝမ်ချေချေအဖြစ်သာ...သို့သော်ပြောင်းလဲသွားသည်က
ရှောင်းရဲ့အလွဲတွေမှာဝမ်ကစီးမျောလာတတ်သလို ဝမ်ရဲ့ချေမိုးမှူတွေကိုလဲ
ရှောင်းက‌ေပျာ်ဝင်တတ်လာသည်...

💚"ကိုယ့်အမွှေစိန်လေး ဒီနေ့ အတန်းပြီးရင် ဘယ်သွားချင်လဲ ဘာစားချင်လဲ.."

❤️"အင်းးးးဘယ်သွားချင်လဲဆိုရင် ဝမ်ဝမ့်ရင်ခွင်ထဲကို ဘာစားချင်လဲဆိုတော့ ဝမ်ဝမ့်ရဲ့အသည်းလေးကိုစားချင်တာ.."

💚"အိုက်ယား ဒီယုန်ဆိုးလေး အားရီးခြွေတတ်တာပဲ ကိုယ့်ကိုအဲ့လောက်တောင်ချစ်လား..ဟင်..."

❤️"အဲ့ထက်ပိုတယ်ဆိုတာပြောပြစရာလိုသေးလို့လား..."

ကော်ရစ်တာမှာလျှောက်လာရင်းနှုတ်ခမ်းလေးကိုက်ကာ မျက်စောင်းလေးထိုးလာသော ချစ်ရသူလေးရဲ့မျက်ဝန်းသွယ်သွယ်တို့ကညှို့ချက်ပြင်းလွန်းသည်ကြောင့် ဝမ်ရိပေါ်တယောက်မနေနိုင်စွာပင် ကျောင်းခေါင်မိုးထပ်ဆီလက်ဆွဲခေါ်လာပြီး ထိုယုန်ဆိုးလေးရဲ့နှုတ်ခမ်းပါးလေးကိုမွတ်သိပ်စွာအပြစ်ပေးမိလေတယ်...

"ဝမ်ရယ်💚❤️ကျန့်ရယ်🎭အလွဲတွေရယ်"Where stories live. Discover now