"ဝမ်ရယ်💚❤️ကျန့်ရယ်🎭အလွဲတွေရယ်"EP.10

221 8 0
                                    

#YiZhan

ကလေးအဖေပေါက်စ ဝမ်ရိပေါ်တယောက် မီးဖိုချောင်ထဲတွင် သမီးတော်အမွေစိန်ဖက်တီးမလေးကိုကျောပိုးလို့ရယ် ချစ်လင်ခင်ပွန်းလေး မနက်စာချက်နေသည့်နား လာရှုပ်နေလေသည်...

သမီးတော်စိန်ဖက်တီးလေးနာမည်ကို
အဖြူရောင်ပန်းကလေး လို့အဓိပ္ပါယ်ရတဲ့ "ပိုင်ဟွား"ဆိုသောနာမည်လှလှလေးပေးထား၏...ဝမ်ပိုင်ဟွားက ဝတုတ်တုတ်ကလေးပါ ပါးလုံးဖောင်းအိအိကြီးတွေနှင့်အလွန်ကျန်းမာထွားကြိုင်းလှကာ ချစ်စရာကောင်းလွန်းသည် သူ့ပါပါး‌ေရှာင်းလိုအရပ်မြင့်မြင့် သူ့ဒယ်ဒီဝမ်လိုပါးဖောင်းဖောင်းကြီးတွေနဲ့အတူ .....နှုတ်ခမ်းဖျားမှာမှဲ့ကလေးရှိသလို မျက်ခုံးဖျားမှာလဲမှဲ့ကလေးပါနေပြန်ပါသေးတာ...

ဆိတ်ပါးစပ်ကလေးလိုတသွပ်သွပ်စားတတ်တာကသူ့ပါပါး‌ေရှာင်းတူတာဖြစ်ပြီးအစပ်မစားနိုင်ပဲနံနံပင်ကြိုက်တာလေးက ဒယ်ဒီဝမ်နဲ့တူနေပြန်ရောလေ...
အကိုဝမ်းကွဲဖြစ်သူ အားယွမ်ကိုလဲ အရမ်းဗိုလ်ကျတတ်သောဖက်တီးမလေး "ပိုင်ဟွား"ပါ...

ဖေဖေနှစ်ယောက်ဆီကအမွေရထားတဲ့အမူအကျင့်တွေထဲမှာမှ အထူးခြားဆုံးအမူအကျင့်ကတော့ ပါပါးဝမ်လိုအလွန်ချေတတ်ပြီး ပါပါးရှောင်းလိုစပ်စလူးလေးဖြစ်နေသည်ပင်..သို့ကြောင့် ဒီဖက်တီးမကလေးကတော့ သူဖာသာစပ်စလူးထအလွဲတွေဖန်တီးပြီးတိုင်း သူမဟုတ်သလို ခပ်ချေချေနေတတ်သေးသည်ပင်......
အထူးခြားဆုံးကတော့သူ့အဒေါ်ရွှယ်လုကဲ့သို့
ဆယ်လီရူးဖြစ်ခြင်းပင်....

ငယ်ငယ်လေးထဲကကင်မရာမြင်ရင်နှုတ်ခမ်းထော်ပြီးလက်နှစ်ချောင်းထောင်လိုက်ရမှ ဝမ်ပိုင်ဟွားပီသသူ...
အဒေါ်ဖြစ်သူရွှယ်လူက မကြာမကြာ အလည်လာပြီး တူမတော်စိန်ဖက်တီးနဲ့အတူliveလွှင့်လေ့ရှိတာကြောင့်
ဝမ်နဲ့ရှောင်းတို့ရဲ့ သမီးတော်က
ကျောင်းသာမတက်သေးတာ လိုင်းပေါ်မှာတော့ ကြည့်ရှုသူအများဆုံးကလေးဆယ်လီဖြစ်လို့နေလေသည်....

အဖေနှစ်ယောက်လုံးနဲ့တူပြီး ချစ်စရာဝတုတ်မလေးကို ပရိတ်သတ်တွေကလဲချစ်ကြသည်...ပိုင်ဟွားကလဲချစ်စရာကောင်းအောင်ပြောတတ်ဆို‌တတ်နေထိုင်တတ်တဲ့အသွက်လေးပင်..သူဖေဖေရှောင်းရဲ့အမွှေစိန်အမွှေပေါ့☺️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"ဝမ်ရယ်💚❤️ကျန့်ရယ်🎭အလွဲတွေရယ်"Where stories live. Discover now