~2.bölüm~

420 37 14
                                    

Sabah alarma uyandım içimden telefonu fırlatmak geldi ama yapamazdım hemen yataktan kalkıp hazırlanmaya başladım saçımı düzeltip aşağı indim "xiaoo şunları ye" hu to'nun dediklerine aldırmadım "aç değilim" "off amaa yaa ne acelen var?" "sa-na-ne" hu tao bu lafımı üzerine sustu.Telefonumdan saate bakıp evden çıktım eve doğru yürümeye başladım eve çok uzak değildi.

*time skip*

Kapı'nın önündeydim kapıyı tıklattım bir ses geldi "kimm ooo" daha cevap vermeden kapı açıldı.Kapıyı açan sarı saçlı bir kızdı "kime baktınız" "ben iş ilanı için gelmiştim" "ohh anladım buyurun bu arada ben lumine" "Bende xiao" hemen koltuğa oturdum. "aptall kıyafetlerimi nereye koydunn!!"yukarıdan ses geldi ve sonra ayak sesleri yaklaştı sesin geldiği tarafa baktığımda saçı uzun sarı saçlı bir çocuk vardı ve bornozla bana doğru döndü "ahh pardon sizi farketmedim." Lumine sözünü keserek konuşmaya başladı "aetherr hemen ustunu giyin lann" *öfleyerek*"tamam be ver şunları" elindeki formaları aldı ve yukarı çıktı çıkar çıkmaz lumine açıklama yaptı "kusura bakma biraz aptaldır da" "sorun değil" hala şaşkındım onun kasları aaggh ben ne düşünüyorum aether merdivenlerden inerken "Ö-özür dilerimm" bana doğru bakarak utanmış bir şekildeydi "sorun değil" hemen söze atıldı"bu arada ben aether siz??" "Bende xiao" "ismin çok güzel tanıştığıma memnun oldum!" *gülümser* "hazırsanız okula gidelim" "hazırız bayım" "xiao de" yeni tanıştığım birisinin böyle demesi değişiğime gitmişti. "her neyse haydi gidiyoruz."

*Time skip*
Xiaonun gözünden;
Okula gelmiştik aether ve lumine içeri doğru yürürken arkalarında yürüyordum lumine bizden ayrıldı ve sınıfına doğru yürüdüler.Xiao bu okula koruma olarak gelmişti ama herkes onu yeni öğrenci sanmıştı xiao sınıfa girer girmez tüm kızlar yanına koştu "ohh yoldan çekilin bayanlar!" kızların içinde kalmıştım taki o el uzanana kadarıyla "Onu rahat bırakın o benim" bu ses  tanıdıktı bu aether'in sesiydi nedense utandım.Bu sözünden sonra herkes yerlerine geçti Bende aetherin yanına oturdum "teşekkür ederim aether" "öyle dediğim için özür dilerim bi anda söyledim" "özür dilemeye gerek yok" önümüze döndük o anda arkadan bir el uzandı mor saçlı bir oğlandı." burası benim yerim sen kendini ne sanıyorsun Haa!!" umurumda değilmiş gibi önümü döndüm."heyy!! sana diyorum aptal sağır mısın!!" "scara git belanı başka yerde bul!" aether'a döndüğümde bunu sinirli bir şekilde demişti. "Iyy sen sus lan sesin midemi bulandırıyor!!" aether üzülmüş gibi duruyordu bu benim sinirime değdi mor saçlı çocuğun kafasına bir tane yumruk geçirdim. "DUYAMADIM TEKRAR SÖYLE LÜTFEN!!" aether elimden tutup beni sakinleştirmeye  çalışırıyordu."SENDE BİR GİT BAŞIMDAN APTAL!!"bunu bağırarak söylemiştim aether benden uzaklaşmış gözleri dolu bir şekilde bakıyordu ne yaptığımı daha yeni farketmiştim. "Aether ben özür dilerim..." bu sözümü der demez yüzüme tokat indirdi ve yanımdan hızla geçerek sınıftan çıktı...

________________________________________________________       

Heh ilham bu kadar geldi neyse herkese teşekkür ederim!💗💙
       
                                                        393    kelime

ɦɨֆ ɦǟռɖֆօʍɛ ɮօɖʏɢʊǟʀɖ~ Xiaother Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin