"Ne zaman sorumluluk alacaksın Kai, geleceğin için bir şeyler yapmalısın. Ama sen tüm gün serseri arkadaşlarınla takılıyor, derslerine odaklanmıyorsun!"
"Bana ne dersen de fakat arkadaşlarım hakkında kötü konuşma anne! Ayrıca bir daha ne zaman genç olacağım ki?"
"Bunu defalarca kez konuştuk, hala aynı şeyi söylüy-"
"Evet konuştuk ve sen de hâlâ aynısın anne."
Ayakkabılarını giydi ve annesinin arkasından seslenmesine aldırış etmeden evden ayrıldı. Neredeyse her gün bu konuşmayı yapıyorlardı ve bunalmıştı. Her ne kadar kendine denenlere alışsada arkadaşlarına da laf atılmasından nefret ediyordu. Onların ne suçu vardı ki? Bir kaçakçı değildiler sonuçta ya da benzeri bir şey.
Ama sanırsa serseri denmelerinde haklılık payı vardı. Arkadaşlarının yanına vardığında havanın karanlık olduğunu umursamadan ellerindeki sprey boyalarla ve ayaklarının altındaki kaykaylarla kendilerince eğlence arayışındalardı.
Onlara Kai'de katılınca yüzlerindeki gülümse daha da artıyor ve bunu hiçbir şeye değişmeyeceğini hatırlatıyordu kendine.
Rastgele sokaklarda kayarken ellerindeki boyaları havaya sıkıyor ve gökyüzünü tabloları gibi kullanıyorlardı. Geleceklerini bir kenara bırakıp bugünlerine renk katıyorlardı.
"Çok gürültücü olmaya başladınız. Yine..."
Bir kenara geçip içmeye başladıklarında reşit olmanın tadını da çıkarıyorlardı. Arkadaşı Beomgyu'nun gürültücü kişiliği ve sarhoş zihniyle ortaya çıkardığı tartışmaya Beomgyu'yu kendine aşık etmeye çalışan Taehyun ve Soobin de katılınca Yeonjun'un bıkkınca söylenmeye başlamasına neden olmuştu.
Bir yandan gülümsüyor olması Kai'nin ona şapşal şapşal bakarak sırıtmasına neden olmuştu. Yeonjun'dan hoşlanıyordu Kai, hatta dibi düşüyordu. Fakat ona hiçbir zaman açılamayacağını biliyordu çünkü Yeonjun'u biliyordu, biriyle ilişkiye girecek biri değildi. En azından o öyle düşünüyordu.
Ama Kai bunu sorun etmiyordu. Onu hep böyle mutlu görecekse eğer sonsuza kadar bir aptal olarak onu güldürebilirdi. Yanında olacağı sürece gerisi önemli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy Fools || yeonkai
FanficSana olan hislerim beni aptallaştırdı Kai. ... [düz yazı, minific] 120823 - 120823