"Bunu bir daha yapma Kai, yoksa bir dayakta benden yiyeceksin."
Kavga etmişti, yaralanmış ve canı acıyordu. Ama Yeonjun'un onu azarlayarak ve bir yandan pansumanını yaparak yanında olması hoşuna gidiyordu.
Yeonjun'la ilgili abuk sabuk konuşan birilerini görmüş ve kendini tutamayarak onlarla bir kavgaya girişmişti. Bu kavgayı gören arkadaşları da elbette onunla kagvaya karışmıştı. Ama şu an tek şey vardı Kai'nin aklında; Yeonjun hep böyle yanında olacaksa daha çok kavgaya girmeye de razı olurdu.
"Yalnız aşırı rahatlatıcı bir şey birini yumruklamak. Biriyle yatmak kadar zevkliydi, tekrarlayalım!"
Beomgyu iki yandan onu pansuman eden Soobin ve Taehyun'u umursamadan heyecanla konuştuğunda yüzündeki kanlanmış yerlere değen ilaçlı pamuklarla yüzünü burusturmuş ve sızlanmıştı.
"Kendi yaranıza baksanıza siz, yoksa güzel yüzümü pansuman edeyim derken daha çok mahvedeceksiniz."
Beomgyu dramatize ederek konuştuğunda Kai onlara gülmüş ve gözleri onun gülüşüne takılmış Yeonjun'a dönmüştü. Bir süre öyle bakışırken Kai kalbinin daha çok hızlandığını hissetmişti. Yeonjun öyle bir bakıyordu ki ümitlenmemek elde değildi.
Bu bakışmaları bozan Beomgyu'nun bağırışları olmuştu elbet. Bir kolundan Taehyun bir kolundan Soobin tutup yatağa bastırmış ve onu gıdıklamaya başlamışlardı. Aslında ikilinin amacı daha farklı bir şeydi ama daha onlar dokunmadan Beomgyu kahkaha atmaya başlamış ve sanki olayı başka yöne çekercesine hareketlenmişti.
Yeonjun onlara göz devirdi ve Kai'ye yaptığı pansumanı devam ettirdi.
"Bir daha bunu yapma Kai, benim için bile olsa. Canının acımasına dayanamam."
Endişeli gözleriyle yaraların üzerinden parmaklarını gezdirirken Kai ellerini tuttu ve ona gülümsedi.
"Söz, yaralanmamaya çalışırım fakat senin için bir şey yapmamamı söyleme hyung. Sen benim için çok değerlisin."
Yeonjun kulaklarının yandığını hissettiğinde ve Kai'ye cevap vereceği esnada yüzüne fırlatılan yastıkla gözlerini kapatmış ve kaşları çatılmıştı. Gözlerini açıp yastığı atan kişiye baktığında Taehyun ve Soobin ortalarında oturan çocuğu işaret ediyor, Beomgyu ise kollarını çapraz yaparak yanındaki ikiliyi gösteriyordu.
"Bittin sen Beomgyu!"
Öfkeyle Beomgyu'nun üzerine atladığında Beomgyu yardım çığlıkları atıyor ve bu katliamda kendine yardımcı olmayan ve gülerek görüntüyü kameraya alan Taebin ikilisine sövüyordu. Kai ise... Kai ise olanları kahkayla izliyor Yeonjun'a gaz veriyordu. Bugünkü öfkesini daha yeni çıkarıyordu Yeonjun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy Fools || yeonkai
FanficSana olan hislerim beni aptallaştırdı Kai. ... [düz yazı, minific] 120823 - 120823