Část první-prolog.

29 2 2
                                    

Timothy se narodil do velmi bohaté rodiny, která ho od prvních chvil milovala. Vyrůstal v deštivém, ale krásném Londýně. Žili v nejvyšším patře nejkrásnější budovy ve městě. Celé patro bylo jen jejich, maličký měl pokoj, který se dnes vyrovná jeho současnému bytu. Jeho matka byla jedna z nejmilejších žen, dokázala každému vykouzlit ten magický úsměv na tváři. A mladý Tim nebyl výjimkou. Miloval svou matku více než kohokoliv jiného. Zato svého otce neměl tolik v oblibě. Jeho rodiče vždy věděli, že s malým chlapcem je něco v nepořádku. Zařídili mu toho nejlepšího psychologa v celém Londýně. Jenže ani nedokázal pomoci, tak jak si pan a paní Banesovi přáli. Tim to věděl, tušil, že není jako ostatní. Jen netušil, co přesně je v nepořádku. Protože nevěděl, co je a není normál.
V pouhých osmi letech si začal vést svůj vlastní deník, prý by mu to mělo pomoci. Spisoval si své myšlenky, dle slov pana Bergera je Timothy velmi jedinečný chlapec. "Jeho mysl je výjimečná, má neobyčejnou představivost, dokáže některé věci popsat způsobem, že by tomu ani kdejaký dospělák nerozuměl." tak zněla ta milá slova. Jenže ani sám pan psycholog nevěděl, oč je řeč. Mladičký popisoval své představy o smrti. Jenže to zaobalil tak, že nikdo nepoznal, co přesně má na mysli. Vymyslel si vlastní kódy, pod kterými se schovávali určitá slova.
Teď žije Timothy ve velkém jablku. New York city. Město zážitků a všeho možného.

Zajímá vás, proč se Timothy Banes odstěhoval? Chcete se dozvědět něco víc životu člověka s psychickou poruchou? Dejte mi vědět "lajky", komenty.. Díky za přečtení :3
Na fotce je Timothy :)

Timothy Banes, thoughts of a psychopath.Kde žijí příběhy. Začni objevovat